ابراهیم‌زاده: از صحبت‌های تابش تحلیل بنویسید/ الان وقت تعیین سرمربی است؟

سپاهان که لیگ برتر را با سرمربیگری کرانچار شروع کرد، پس از کسب نتایج ضعیف از هفته بیست و دوم منصور ابراهیم‌زاده هدایت این تیم را به عهده گرفت تا شاید نتایج این تیم بهبود یابد اما با نزدیک شدن به پایان فصل تغییر محسوسی را در نتایج شاهد نبودیم و زمزمه‌هایی از حضور قلعه‌نویی در این تیم به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شنیده شدن شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه در فصل آینده و تشویق قلعه‌نویی از سوی هواداران سپاهان در پایان مسابقه سپاهان و صنعت نفت آبادان، مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان در مصاحبه‌ با خبرنگار ایمنا از جواب دادن به اینکه آیا این شایعات صحت دارد یا خیر، طفره رفت و گفت: " تا هفتم اردیبهشت‌ ماه هیچ صحبتی ندارم".

اگرچه مسئولان سپاهان در خصوص انتخاب سرمربی برای تیمشان پاسخی نداده اند اما به گفته ابراهیم‌زاده، "هیچ‌کسی" تاکنون با او برای فصل آینده و برعهده گرفتن هدایت تیمی، صحبت نکرده است و به نظر می رسد شایعات پیرامون مذاکرات سپاهان و قلعه نویی برای فصل آینده جدی است.

آنچه در زیر می آید گفت و گوی خبرنگار ایمنا با سرمربی تیم سپاهان در خصوص حواشی انتخاب سرمربی برای فصل پیش رو است:

آیا باشگاه سپاهان برای فصل آینده با شما صحبت کرده است؟

از اعضای هیئت مدیره با من حرف زده‌اند.

 شخص تابش با شما در این‌باره صحبتی نداشته است؟

وقتی که می‌گویم هیئت مدیره باشگاه با من حرف زده است، تابش هم می‌تواند جزو هیئت مدیره باشد.

این صحبتی که با شما شده در جلسه‌ رسمی بوده است؟

گفتم از اعضای هیئت مدیره باشگاه با من حرف زده‌اند، من نگفتم در جلسه‌ بوده است. سوال شما این بود که با شما صحبتی شده است و من می‌گویم از اعضای هیئت مدیره با من حرف زدند.

چه صحبتی با شما کرده‌اند؟

قرار نیست من بگویم با من چه صحبتی کرده‌اند.

بالاخره وقتی با شما صحبت می‌کنند حتماً برای ماندن در فصل بعد و بر عهده گرفتن هدایت تیم فوتبال سپاهان بوده درست است؟

هر حرفی به من زده باشند برمی‌گردد به من و اینکه بخواهم توضیحی بدهم یا نباید در این‌باره توضیح دهم. اگر قرار باشد در مورد جزییات حرفی که با من زده‌اند گفته شود باید خود اعضای هیئت مدیره باشگاه بگویند چه صحبتی کرده‌اند.

پس  در مورد فصل آینده و حضور شما در تیم سپاهان، هیئت مدیره باشگاه با شما صحبت کرده است اما ریز جزییات این مذاکره را باید از هیئت مدیره باشگاه سپاهان بپرسیم، درست است؟

بله.

شما تمایل دارید فصل آینده هدایت تیمی که خطر سقوط هم او را تهدید می‌کند، بر عهده بگیرید؟

خطر سقوط سپاهان برای امسال است و راجع به سال آینده که الان نمی‌توان صحبت کرد. اگر فصل آینده سرمربیگری سپاهان را قبول کردم، خودم به باشگاه برنامه می‌دهم و تمامی مسائل را خودم از ابتدا برنامه‌ریزی می‌کنم.

پس در صورتی‌که شرایط مهیا باشد قبول می‌کنید؟

اگر شرایط مهیا باشد، من هم برنامه‌ام را به باشگاه اعلام می‌کنم و اگر با باشگاه به توافق برسیم قبول می‌کنم. تمام این موارد به این موضوع بستگی دارد که برای فصل آینده مسائل را مطرح کنیم.

از زمان برگزاری این جلسه اطلاع دارید؟

برگزاری جلسه به مسئولان باشگاه سپاهان و هیئت مدیره مربوط می‌شود. هنوز جلسه‌ای در رابطه با این موضوع تشکیل نشده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که باشگاه سپاهان با امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده صحبت‌هایی کرده است. شما در جریان این موضوع هستید؟

من در جریان این موضوع نیستم. نمی‌دانم مگر باید در جریان صحبت باشگاه سپاهان با قلعه‌نویی باشم؟ همان‌طور که من به‌عنوان یک مربی آزاد حق دارم با هر کسی صحبت کنم، باشگاه سپاهان هم به‌عنوان یک مجموعه حق دارد با هر مربی صحبت کند.

برای فصل آینده باشگاه دیگری با شما صحبت کرده است؟

خیر. هیچ‌کس با من برای فصل آینده و برعهده گرفتن هدایت تیمی، صحبت نکرده است. الان وقت تعیین سرمربی است؟ شما که هر روز با مسعود تابش مصاحبه می کنید، سرپرست باشگاه هم بهترین شخص برای پاسخگویی به سوالات شما است. غیر از این می‌خواهید؟ پس دیگر سوال کردن برای چه چیزی است؟  آیا از تابش این سوال را پرسیده‌اید که برای فصل آینده با قلعه‌نویی قراداد بسته‌اید یا خیر؟

بله.

جواب تابش در این مورد چه بود؟

او گفت من در این‌باره هیچ صحبتی نمی‌کنم تا مسابقات لیگ برتر به پایان برسد. اما این‌طور جواب دادن این معنا را می‌رساند که با قلعه‌نویی صحبت کرده‌اند.

اگر برداشت شما از صحبت‌های تابش این است که با قلعه‌نویی صحبت کرده‌اند و قرارداد بسته‌اند، پس همین را بنویسید، چرا از من سوال می‌کنید؟ اگر باشگاه سپاهان با قلعه‌نویی صحبت کرده است، من باید بدانم؟ پس از من در این‌باره سوال نکنید.  شما به این نتیجه رسیده‌اید که جوابی که تابش در مقابل سوال شما داده، یعنی حتما با  قلعه‌نویی صحبت کرده است. مگر شما خبرنگاران در گزارشات خود تحلیل نمی‌نویسید که به‌طور مثال از حرف ابراهیم‌زاده فلان مطلب استنباط می‌شود؟

بله.

پس چرا تحلیلی نمی‌نویسید که از صحبت‌های تابش هم این مطلب استنباط می‌شود که با قلعه‌نویی برای فصل آینده صحبت کرده‌اند؟ من هیچ چیز را لاپوشانی نمی‌کنم و چیزی که اتفاق افتاده است را می‌گویم. من فقط می‌توانم یک موضوع را بگویم، در زمانی که تیم سپاهان بدترین مشکل را داشت هیچ مربی هدایت این تیم را برعهده نمی‌گرفت و باشگاه هم به دنبال  مربیان بسیاری بود که به این تیم بیاورد اما نشد، وقتی از من خواستند که به این تیم بیایم، قبول کردم و به سپاهان کمک کردم، فکر می‌کنم تا الان هم نتایج خیلی خوب بوده و خیلی هم خوب کار کرده‌ایم. این موضوعی است که من می‌توانم راجع به خودم بگویم و چیز مشخصی است و به اثبات هم رسیده است.

از شرایط تیم برای رویارویی با استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر بگویید.

برای این دیدار سیاوش یزدانی‌مقدم تنها محروم سپاهان است اما بقیه بازیکنان نسبتاً خوب هستند و کارمان را انجام می‌دهیم و امیدوار هستم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

از نظر رتبه‌بندی در جدول، شرایط استقلال خوزستان هم مثل سپاهان است و خطر سقوط به لیگ دسته یک این تیم را هم تهدید می‌کند. درست است؟

بله اما با این تفاوت  که این دیدار در خانه حریف است.

فکر می‌کنید خطر سقوط هنوز هم سپاهان را تهدید می‌کند؟

یکبار دیگر هم این حرف را گفته بودم که ما هیچ‌وقت به این موضوع فکر نمی‌کنیم.

خوب اگر سپاهان به لیگ دسته یک سقوط کند، چطور؟

زمانی که به این موضوع فکر نمی‌کنیم، هیچ‌وقت هم دلمان نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد.

به هر حال شرایط سپاهان خوب نیست. قبول دارید؟

انشااله فردی پیدا شود که شرایط سپاهان را خوب کند.

هواداران سپاهان در بازی مقابل صنعت نفت آبادان، مشکلاتی را در ورزشگاه به وجود آوردند که در تصمیم گیری‌های کمیته انضباطی برای تیم سپاهان و صدور رأی به بازی در زمین بی‌طرف تأثیرگذار است.

این موضوع چه ارتباطی با ما دارد و چه ارتباطی به الان دارد که از من سوال می‌کنید. این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. من به‌عنوان مربی باید وظیفه‌ام را از نظر کار و تمرین انجام دهم و بقیه مسائل به عهده باشگاه است.

در مورد انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای فصل آینده، هیچ چیز دیگری نمی‌توانید به من بگویید؟ 

هر چیزی که بوده را به شما گفتم.

درست است که هر چه بود گفتید اما در مورد جزییات صحبت هیئت مدیره باشگاه با شما، حرفی نزدید.

 احتیاجی نیست بگویم. بقیه موارد را بعداً می‌گویم.

گفت‌وگو از: زهرا سیدین، خبرنگار ورزشی ایمنا

کد خبر 341638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.