سینما ساحل، عید فطر بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» گفت: دو ماه دیگر مصادف با عید سعید فطر، پردیس سینمایی ساحل واقع در اصفهان با ۹ پرده نمایش و سینما فلسطین بروجرد با ظرفیت ۷۵۰ صندلی، افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از سایت سوره سینما، محمود کاظمی با اشاره به افتتاح سینمای پنج‌سالنی چهارباغ اصفهان در سال گذشته، توضیح داد: سالن دو سینما یاسمن شاهین‌شهر استان اصفهان با ظرفیت ۶۰ صندلی، امسال هم‌زمان با عید مبعث تکمیل و راه‌اندازی شد و با اکران فیلم سینمایی «فیلشاه» عملاً فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: همچنین در روز ۲۷ فروردین‌ماه نیز سالن سه سینما فرهنگ با ظرفیت ۵۰ صندلی در فولادشهر و سینما فرهنگ میمه با ظرفیت ۸۰ صندلی در استان اصفهان افتتاح شد.

وی گفت: سینما بهمن اصفهان واقع در منطقه خوراسگان، مجتمع فرهنگی تجاری سیاهکل با ظرفیت ۲۸۰ صندلی، سالن دو و سه سینما سپهر ساری، سالن دو سینما بهمن شهرکرد و پردیس ۲۹ بهمن تبریز نیز تا پایان سال ۹۷ برای استفاده در اختیار سینمادوستان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: موسسه «بهمن سبز»، یکی از زیرمجموعه‌های فعال سازمان سینمایی حوزه هنری درزمینهٔ سینماسازی است. در روزهای آغازین سال ۹۷ علاوه بر رشد فروش در سینماها در نوروز که افتخاری برای سینماهای حوزه هنری در بخش جذب مخاطب است، توانستیم سینماهای متعددی را بازگشایی کنیم.

وی ادامه داد: نهضت بازسازی، تعمیر و نوسازی ناوگان سینماهای حوزه هنری که در دو سال اخیر اوج گرفته، در سال ۹۷ ادامه می‌یابد و امیدواریم طبق برنامه پیش برویم و امسال ۱۲۰ سالن به ظرفیت نمایشی سینماهای کشور بیفزاییم.

وی درباره پروژه‌هایی که نیمه دوم سال به بهره‌برداری می‌رسند، توضیح داد: سالن شماره دو سینما بهمن تهران بازسازی خواهد شد و پردیس فرهنگی سینمایی سپیده تهران نیز با سه سالن نمایش به فعالیتش ادامه خواهد داد.

کد خبر 341637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.