پروژه شهروندسپاری در تبریز اجرا می‌شود

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از اجرای آزمایشی پروژه شهروندسپاری در منطقه 9 شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، احمد فیضی با اشاره به ضرورت هوشمند سازی در خدمات متنوع شهرداری، اظهار کرد: نتایج حاصله در توسعه زیر ساخت ها در تمام دنیا برای داشتن توسعه پایدار و استفاده از تمامی پتانسیل های شهری چاره ای به جز هوشمند سازی نداریم.

وی گفت: سیستم مکانیزه شهروند سپاری، خدمات شهرسازی بر پایه ارائه خدمات به شهروندان در بستر اینترنت و شبکه دولت بوده و در جهت رفاه و کاهش حداکثری مراجعات حضوری شهروندان و سهولت ارتباط با شهرداری بصورت پنجره واحد شهری، از خدمات شهرداری بهره مند می شوند. سیستم مکانیزه سرویس گرا، خودکار و مبتنی بر GIS و سایر فناوری های نوین بوده و تسهیل و تسریع در فعالیت ذیربط توسط پرسنل شهرداری و سایر ذینفعان به صورت غیر حضوری (دور کاری) و با حذف کاغذ می باشد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز افزود: انعطاف پذیری سیستم مکانیزه در جهت بهینه سازی و خودکارسازی هوشمند عملیات شهرسازی از طریق اصلاح ساختار و فرآیندهای کاری به صورت مستمر نیز یکی دیگر از اهداف اولیه انجام این پروژه می باشد.

رییس سازمان ارائه کلیه خدمات شهرسازی با رعایت یکپارچگی، فراگیری و هوشمندی، به صورت الکترونیکی و غیر حضوری و کاهش هزینه های ارائه خدمات جهت ایجاد ارتباط موثر و ضروری با کلیه ذینفعان و سیستم های مرتبط درون سازمانی و برون سازمانی را از اهداف دیگر این پروژه عنوان کرد.

کد خبر 341566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.