زور سپاهان به نفت نرسید/ کابوس سقوط تقریباً تمام شد

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری ایمنا-

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۷ هزار نفر

گل‌ها: ساسان انصاری (دقیقه ۸- پنالتی) برای سپاهان؛ کرار جاسم (دقیقه ۳۱- پنالتی) برای صنعت نفت

اخطار: کرار جاسم (دقیقه ۲۱)، حامد پاکدل (دقیقه ۵۵)، سوشا مکانی (دقیقه ۶۱)، لوسیانو پریرا (دقیقه ۷۴)، حسین ساکی (دقیقه ۸۹)، مگنو باتیستا (دقیقه ۹۰+۴) از صنعت نفت آبادان

سپاهان: ابراهیم عالمه، ابوالحسن جعفری، ساسان انصاری، سعید آقایی، مهرداد محمدی (۵۹- مسعود حسن زاده)، علی کریمی، جلال الدین علی محمدی، مهدی شریفی (۸۳- حسین پاپی)، عارف غلامی، حامد بحیرایی (۷۲- رضا دهقانی) و سیاوش یزدانی

سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

صنعت نفت: سوشامکانی، علی عبداله زاده، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، جاسم کرار، حسین ساکی، محمد امین درویشی، محمد زهیو نیک نفس، لوسینو پریرا، حامد پاکدل (۶۰- رضا جبیره) و مسعودابراهیم زاده

سرمربی: فراز کمالوند

داور: بیژن حیدری، رحیم شاهین، مهدی الوندی و جواد رحیم زاده 

شرح بازی:

سپاهان در حالی در خانه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رفت که با توجه به شرایط جدول پیروزی در این دیدار می‌توانست تا حدود زیادی خیال سپاهان را بابت قرار گرفتن در منطقه سقوط راحت کند. سپاهانی‌ها بازی را نسبتاً متعادل آغاز کردند اما خوش شانس بودند که روی اولین موقعیت صاحب ضربه پنالتی شدند و با گل ساسان انصاری از مهمان خود پیش افتادند. در ادامه صنعت نفت برای به ثمر رساندن گل تساوی پیش کشید و پس از اینکه یک موقعیت خوب را هم از دست داد در دقیقه ۳۱ با پنالتی کرار جاسم بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم سپاهان که نمی‌خواست امتیازات دیدار خانگی را از دست بدهد با تمام قوا پیش کشید تا شاید گل برتری را به ثمر برساند و از کابوس سقوط کاملاً رهایی یابد اما بازی دفاعی صنعت نفت در نیمه دوم کار را برای شاگردان ابراهیم‌زاده سخت کرد تا در نهایت بازی با همان دو گل نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد.

سپاهان البته به لطف شکست نفت تهران برابر پدیده اختلافش با قعر جدول به ۵ امتیاز افزایش پیدا کرد تا در فاصله دو هفته به پایان چندان خطر سقوط آنها را تهدید نکند.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۸- سپاهان)- پس از برخود شوت ساسان انصاری به دست مگنو باتیستا داور خطای پنالتی گرفت تا خودِ ساسان انصاری پشت توپ بایستد و دروازه مهمان را باز کند.

۱-۱ (دقیقه ۳۱- صنعت نفت)- با خطای یزدانی روی پریرا، داور خطای پنالتی گرفت و این کرار جاسم بود که ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۶- در شلوغی محوطه جریمه سپاهان پاس در عمق نفتی‌ها پریرا را با دروازه‌بان سپاهان تک به تک کرد اما ضربه نهایی پریرا بی دقت زده شد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸- پاس عرضی انصاری پشت محوطه جریمه فرصت شوتزنی را برای علیمحمدی فراهم کرد اما ضربه خطرناک او را مکانی در دو ضرب گرفت.

دقیقه ۵۸- ارسال کوتاه آقایی از سمت چپ با ضربه شریفی همراه شد که توپ به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲- ارسال از سمت راست با ضربه سر خطرناک دهقانی همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۴- در یک ضد حمله توپ به لوسیانو پریرا رسید که ضربه خطرناک او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

تماشاگران سپاهان که از نتایج تیم خود در ۳ دیدار اخیر رضایت نداشتند در پایان دیدار شعارهایی علیه بازیکنان و عوامل تیم سر دادند و امیر قلعه نویی را تشویق کردند.

بهترین بازیکن:

ساسان انصاری که روی تک گل سپاهان نیز همه کار کرد بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 341386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.