احداث ۵ زیرگذر در محورهای مواصلاتی شهرضا

شهرضا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جده‌ای استان اصفهان گفت: احداث پنج زیرگذر در محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا در نظر گرفته شده است که مراحل مختلف ساخت و ساز آن‌ها در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مهدی حضری عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه بررسی مشکلات تکمیل پروژه‌های راهسازی شهرضا، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۳ دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان فعال است که علاوه بر این تعداد، دوربین ثبت تخلف محور شهرضا – سمیرم نیز نصب می‌شود.

وی ادامه داد: احداث پنج زیرگذر در محورهای مواصلاتی شهرستان شهرضا در نظر گرفته شده که مراحل مختلف ساخت و ساز آن‌ها در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: مناقصه انتخاب پیمانکار ساخت زیرگذرهای سه‌راهی پرزان، چهارکیلومتری پلیس راه اصفهان – شیراز و روستای مهیار انجام شده و باکس‌های ساخت این زیرگذرها نیز در محل مستقر شده است.

خضری اضافه کرد: مراحل مطالعاتی زیرگذرهای جرم‌افشار و بخش منظریه شهرضا نیز انجام شده و آگهی مناقصه آن منتشر می‌شود.

وی با اشاره به کمربندی غرب شهرضا اظهار کرد: پس از انجام طرح مطالعاتی آسفالت این کمربندی، عملیات آسفالت این مسیر نیز در شش ماهه نخست امسال انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جده‌ای استان اصفهان گفت: اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برای آسفالت مسیر شهرضا – اصفهان در نظر گرفته شده و باتلاش نماینده شهرستان، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برای آسفالت مسیر شهرضا – مبارکه اختصاص می‌یابد.

خضری تصریح کرد: طرح مطالعاتی ایمن‌سازی ورودی و خروجی‌های شهرضا و بهسازی دوربرگردان‌های مسیرهای این شهرستان، انجام می‌شود.

کد خبر 341337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.