استقلال از کورس نایب قهرمانی جا ماند/ قهرمان از شکست خانگی گریخت

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با توقف سرخابی‌های پایتخت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میزبان استقلال بود. در این دیدار که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۱ روی ارسال زمینی جباروف و ضربه نهایی قربانی رو به روی دروازه خالی به گل رسید اما در نیمه دوم فشار گسترش فولاد برای به ثمر رساندن گل تساوی نتیجه داد و این رضا خالقی‌فر بود که مانند هفته گذشته برای تیمش درخشید و گل تساوی را در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.

استقلال با یک امتیازی که در این دیدار کسب کرد موقتاً به رده دوم رسید اما این احتمال وجود دارد که سایپا و ذوب آهن با انجام دیدارهای این هفته خود اختلاف را با استقلال بیشتر کنند.

در دیگر دیدار امروز پرسپولیس که هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کرده بود از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان پارس جنوبی جم بود. این دیدار در نیمه نخست کم افت و خیز دنبال شد، اما در نیمه دوم ابراهیم صالحی در دقیقه ۵۶ پارس جنوبی را پیش انداخت و در حالی که میرفت بازی با پیروزی پارس جنوبی جم به پایان برسد این کمال کامیابی‌نیا بود که در دقیقه ۸۹ گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا این بازی نیز با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فردا فولاد خوزستان میزبان ذوب آهن است و سایر دیدارها روز جمعه به صورت همزمان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود.

کد خبر 341265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.