جادوی جادوگر در اصفهان باطل شد/ذوب‌آهن شایسته نایب قهرمانی

تیم فوتبال ذوب‌آهن با کسب یک برد ۳ بر صفر دیگر در سال ۹۷ دوباره به جایگاه قبلی خودش در پله دوم جدول لیگ بازگشت.

ذوب‌آهن۳ _ سپیدرود رشت صفر

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: یک هزار نفر

گل‌ها: دقیقه۲۳ میلاد فخرالدینی، دقیقه۶۶ کی روش استنلی، بختیار رحمانی دقیقه ۳+۹۰ برای ذوب‌آهن

اخطار:  سید هادی موسوی از سپیدرود

اخراج:

کادر داوری: محمدحسین زاهدی فر

کمک ها: حسن یوسفی، محمد هاشمی نسب

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن: رشید مظاهری ، محمد نژادمهدی ، وحید محمد زاده ،سید محمد ستاری، محمدرضا عباسی(۶۴-بختیار رحمانی)، محمد رضا حسینی(۹۰-محمدرضا حسینی)، قاسم حدادی فر(۸۹-اکبر ایمانی)، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان ، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم سپیدرود رشت: ایمان صادقی، سید هادی موسوی، رضا نورمحمدی، میثم تهیدست، حمید ملکی، علی دهقان(۵۵-توحید غلامی)، حسین کعبی(۶۰-محمد غلامی)، میثم فردوسی، علی عباسی۶۹-حسین ابراهیمی)، پویا نزهتی و عماد میر جوان

سرمربی: علی کریمی

شرح بازی

ذوب‌آهن با اطلاع از برد تیم‌های استقلال و سایپا در روز گذشته در شرایطی میزبان سپیدرود رشت بود که ۳ امتیاز این مسابقه هم برای ذوب‌آهن و هم برای سپیدرود بسیار حساس بود. از یک طرف شاگردان امیر قلعه‌نویی به دنبال بازگشت به پله دوم جدول لیگ بودند و از طرف دیگر سپیدرود به دنبال این بود تا با کسب امتیاز در اصفهان شرایط خودش را در بین تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی بهتر کند. با این حال در تمام طول ۹۰ دقیقه ذوب‌آهن مایش بهتری نسبت به حریف شمالی خودش ارائه کرد و تیم برتر میدان بود و با زدن ۳ گل به حق خودش رسید. در ترکیب تیم سپیدرود هم با حضور چند بازیکن باتجربه مثل محمد غلمی و حسین ابراهیمی که در نیمه دوم به زمین آمدند رگه هایی از بازی تاکتیکی به چشم میخورد و چند شوت از راه دور برای دقایقی از بازی خطراتی را بر روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد اما زور سپیدرود آنقدر نبود که بتواند از پس تیم آماده ذوب‌آهن بر بیاید و در نهایت این بازی با برتری پر گل نماینده فوتبال اصفهان به پایان رسید.

شرح گل‌ها

گل اول ذوب‌آهن دقیقه۲۳- یک و دوی تبریزی و فخرالدینی باعث شد توپ در داخل محوطه جریمه نصیب فخرالدینی شود . ضربه اول این بازیکن توسط صادقی برگشت داده شد و در ریباند خود فخرالدینی از مقابل دروازه با پای چپ توپ را به سقف دروازه سپیدرود کوبید.

گل دوم ذوب‌آهن دقیقه۶۶-پاس زمینی قاسم حدادی فر از سمت چپ محوطه جریمه به دهانه دروازه ارسال شد که با اثر گذاری تبریزی توپ در مقابل استنلی کی روش قرار گرفت تا او با پای چپ دروازه سپیدرود را باز کند.

گل سوم ذوب‌آهن دقیقه ۳+۹۰- پاس زمینی ستاری از جناح چپ به پشت محوطه شش قدم ارسال شد که در ابتدا ایمان صادقی ضربه محمد امینی را برگشت داد ولی در ریباند ضربه بختیار رحمانی تبدیل به گل سوم ذوب‌آهن شد.

دقایق حساس

دقیقه ۷- سانتر دهقان و ضربه سر حسین کعبی در اختیار رشید مظاهری قرار گرفت.

دقیقه ۸- کرنر حسینی با ضربه سر تبریزی به بیرون دروازه سپیدرود زده شد

دقیقه ۱۱- ضربه ایستگاهی حسینی توسط صادقی روانه کرنر شد.

دقیقه۲۶- سانتر کعبی از راست به پشت محوطه جریمه رسید ولی هماد جوان با ضربه‌ای آکروباتیک توپ را به کنار دروازه ذوب‌آهن زد.

دقیقه۳۵- شوت زیبای علی عباسی از پشت محوطه جریمه با واکنش به موقع رشید مظاهری راهی کرنر شد.

دقیقه۴۵- ضربه ایستگاهی قاسم حدادی‌فر از پشت محوطه جریمه قدرت لازم را نداشت و توسط ایمان صادقی مهار شد.

دقیقه۵۰- سانتر کوتاه عباسی به دهانه دروازه با ضربه کی روئش استنلی به بیرون زده شد.

دقیقه۵۶- سانتر تهدیست از راست به روی تیر اول با ضربه سر میرجوان به سمت دروازه ذوب‌آهن زده شد که مظاهری توپ را برگشت داد و در ریباند هم ضربه موسوی در ابتدا به دستان رشید مظاهری خورد و بعد با تماسی که به تیر عمودی دروازه ذوب آهن داشت به زمین برگشت.

دقیقه۶۵- ضربه حسینی از داخل محوطه جریمه توسط ایمان صادقی برگشت داده شد.

دقیقه۷۹- پاس رو به عقب حسینی در داخل محوطه جریمه نصیب تبریزی شد ولی ضربه زمینی این بازیکن دقت لازم را نداشت و ایمان صادقی این ضربه را برگشت داد.

اتفاق ویژه:

ذوب‌آهن در دومین مسابقه متوالی لیگ برتری خودش در سال ۹۷ موفق شد با نتیجه مشابه ۳بر صفر سپیدرود را شکست دهد و نتیجه دیدار مقابل تراکتورسازی را هم در این بازی تکرار کند.

بهترین بازیکن

مرتضی تبریزی ۲ پاس گل برای تیمش داد و رشید مظاهری هم با چند واکنش خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

کد خبر 340913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.