ایده‌پردازان در حیطه فناوری سلامت به اصفهان می‌آیند

چهارشنبه ۲۹ فروردین ایده‌شو تجهیزات پزشکی و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی آغازمی‌شود.

لیلا خدابنده سرپرست جذب و پذیرش واحدهای فناور شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه سی و نهمین رویداد ایده‌شو با عنوان"تجهیزات پزشکی و فناوری سلامت" در دانشگاه علوم پزشکی کارخود را آغاز می‌کند، خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ‌ماه ۱۳۹۷ توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با همکاری دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد ایده‌پردازان به مدت ۳ دقیقه فرصت دارند تا ایده خود را در حضور جمع بیان کنند، افزود: داوران پس از ارائه ایده به امتیازبندی پرداخته و درنهایت به سه ایده برتر جوایزی اهدا می‌شود.

خدابنده در مورد ویژگی‌های ایده برتر گفت: این ایده باید برای طیف وسیعی از مخاطبان قابل فهم بوده و موضوعات ارائه شده حاصل تجربه، دانش، هنر و حرفه آنان باشد ضمن اینکه باید این ایده ارتباط عمیقی با تجربیات حرفه‌ای و یا شخصی او داشته باشد، موضوع حاوی یک نوآوری، تجربه بدیع، روشی منحصربه‌فرد بوده و امکان یادگیری و به‌کارگیری آن برای دیگران میسر باشد، موضوع سخنرانی هیجان‌برانگیز و جذاب بوده و خود سخنران شور و اشتیاق بالایی نسبت به آن داشته باشد.

 وی ایده شو را محلی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه وشوق‌برانگیز و نقطه نظرات منحصربه‌فرد دانست و اظهارداشت: هر کسی حداقل یک فکر یا ایده‌ای دارد که با تمام شور و اشتیاق به آن می‌پردازد، چیزی که شما را به هیجان می‌آورد و انرژیتان را چند برابر می کند، از  این افراد می‌خواهیم که به ایده‌شو آمده و آن را با دیگران به اشتیاق بگذارند.

خدابنده در مورد محورهای ایده‌شو، گفت: مهندسی بهداشت محیط، مواد زیستی، اپلیکیشن‌های سلامت، هوش مصنوعی، دارو و ....از محورهای مهم این برنامه است.

وی با اشاره به آدرس  startupevent.ir و ثبت‌نام متقاضیان، گفت:علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به آدرس خیابان هزارجریب، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مرکز همایش‌های علمی دانشگاه، سالن ابن سینا مراجعه کنند.

کد خبر 340898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.