۱۷۰۷ نیروی آتش نشان در ایام نوروز آماده‌باش بودند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز ۱۷۰۷ نیروی آتش‌نشان از جمله ۷۲۰ نیروی وظیفه، ۷۸۴ نفر نیروی کادر، تعداد ۱۱۱ افسر کشیک و ۹۲ نفر از مسئولان این سازمان در باغ فدک مراقب ایمنی و سلامت مسافران بودند.

بهزاد بزرگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در ایام نوروز ۲۹ هزار و ۷۹۷ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا شد، اظهارکرد: با هوشیاری ماموران آتش‌نشانی و استفاده از دستگاه‌های حرارت‌سنج تعداد دو هزار و ۲۶۱ سیلندر گاز از این چادرها خارج شد.

وی تاکید کرد: خروج به موقع سیلندرها از چادر مسافران اسکان یافته در کمپینگ باغ فدک اقدام بسیار بزرگی بود، زیرا هر کدام از این سیلندرها می‌توانست حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۷ تعداد سه حریق جزیی و ۲۲ حادثه در باغ فدک اتفاق افتاد، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع جان بر کفان سازمان آتش‌نشانی این وقایع هیچ گونه خسارت جانی در بر نداشت و خسارت‌های مالی آنها نیز جزیی بود.

بزرگزاد از استقرار تعداد ۳۲ دستگاه خودرو آتش نشان در باغ فدک طی ایام نوروز خبر داد و افزود: در سطح شهر اصفهان نیز تعداد ۱۷۸ خودرو آتش نشانی مستقر و ۴۴۳ نفر از نیروهای این سازمان نیز آماده‌باش بودند.

وی با اعلام وقوع ۲۲۸ حریق و ۲۵۵ حادثه در سطح شهر اصفهان در نوروز ۹۷ تصریح کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی ۲۵۹ نفر از این حوادث نجات پیدا کردند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به آموزش‌ها و تذکرات لسانی نیروهای آتش نشان مستقر در کوه صفه به مسافران و شهروندان خوشبختانه هیچ حادثه ای در این تفرجگاه طی ایام نوروز اتفاق نیفتاد.

کد خبر 340737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.