۴۳۰۰ پاکبان، پارک‌های شهر را نظافت کردند

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: تعداد چهار هزار و ۳۰۰ کارگر فضای سبز و خدمات شهری از ساعت ۱۲ شب گذشته تا شش صبح امروز اقدام به پاکسازی پارک‌های سطح شهر کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مجید عرفان‌منش با اعلام این خبر افزود: در روز ۱۳ فروردین ماه، پارک‌ها و بوستان‌های شهر اصفهان بیش از ظرفیت خود میزبان شهروندان و مسافران نوروزی بود.

وی با بیان اینکه پاکبانان و کارگران خدمات شهری، ساعت‌ها مشغول نظافت پارک‌های سطح شهر بودند، افزود: تیم های نظارتی خدمات شهری، عوامل و معاونان خدمات شهری و مسئولان امور شهری فضای سبز مناطق ۱۵ گانه از ساعت شش صبح روزگذشته تا ساعت ۲۴ در سطح پارک‌ها و فضای سبز در حال آماده‌باش و ارایه خدمات بودند.

مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان در روز طبیعت سبزه‌های خود را به پاکبانان تحویل داده و در ازای آن اقلامی مانند کیسه بازیافت و دستمال کاغذی دریافت کردند، ادامه داد: ۱۶۰ دستگاه ماشین از ساعت شش صبح دیروز در مبادی ورودی و خروجی شهر برای تحویل سبزه‌ها مستقر بودند و خوشبختانه شهروندان همکاری مناسبی در این زمینه داشتند.

کد خبر 340592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.