اسکان بیش از ۴۸۰۰ مسافر نوروزی در مدارس سمیرم

سمیرم- رییس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان سمیرم گفت: ۴۸۴۲ نفر از مسافران نوروز ۹۷ در مدارس شهرستان سمیرم اسکان داده شدند.

محمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اظهار کرد: آمار چهار روزه نخست امسال نسبت به سال گذشته نشان از رشد ۳۱ درصدی اسکان مسافران نوروزی در مدارس سمیرم دارد.

رییس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: هدف اصلی ستاد اسکان آموزش‌وپرورش سمیرم جلب رضایت مسافران و ایجاد خاطره‌ای خوش برای میهمانان بوده و به دنبال درآمدزایی از این موضوع نیستیم.

وی از پیش‌بینی و آماده سازی مدارس در شهرها و روستاهای شهرستان برای اسکان مسافران خبر داد و گفت: جلسه‌های توجیهی سرایداران و مدیران مدارس در راستای هدف ستاد اسکان باعث شده امروز رضایت بالای مسافران را شاهد باشیم.

نادری همچنین با اشاره به اسکان مسافران غیر فرهنگی در نوروز افزود: دو هزار ۳۳۱ نفر در قالب ۵۶۰ خانوار غیرفرهنگی و دو هزار و ۵۱۱ نفر در قالب ۶۰۴ خانوار فرهنگی در ایام نوروز اسکان دهی شده که روزهای نهم تا یازدهم فروردین از شلوغ‌ترین روزهای ستاد اسکان به‌حساب می‌آیند.

وی تصریح کرد: هر شب ۲۵ درصد مدارس ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان سمیرم بازدید شده و خوشبختانه نارضایتی از سوی مسافران گزارش و بیان‌ نشده است.

کد خبر 340586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.