۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
وقوع ۷ حریق در روز طبیعت

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به آموزش ها و تذکرات لسانی نیروهای آتش نشان مستقر در کوه صفه به مسافران و شهروندان خوشبختانه هیچ حادثه ای در این تفرجگاه طی ایام نوروز اتفاق نیفتاد.

بهزاد بزرگزاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ادامه آماده‌باش نیروهای آتش‌نشان در باغ فدک اظهار کرد: کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان همچون شب‌های گذشته همچنان در باغ فدک مشغول فعالیت بود، زیرا در شامگاه سیزدهمین روز فروردین ماه امسال نسبت به سیزدهم نوروز ۹۶ با افزایش شش برابری اقامت مسافر در این کمپینگ مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه شب گذشته در ادامه اجرای فعالیت‌های ایمنی و گشت‌زنی ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تعداد ۴۳ نفر نیروی آتش‌نشان در باغ فدک آماده‌باش و تعداد دو دستگاه موتورسیکلت و هشت دستگاه خودرو مستقر بودند، گفت: شامگاه دوشنبه ۷۰۰ تخته چادر در کمپ گردشگری باغ فدک برپا و شب خلوتی در این تفرجگاه سپری شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان میانگین دمای هوای شب گذشته باغ فدک را ۱۴درجه سانتی‌گراد اعلام و خاطرنشان کرد: ۳۷ سلیندر گاز از چادر مسافران خارج و خوشبختانه هیچ حادثه گازگرفتگی اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه در شامگاه دوشنبه در سطح شهر اصفهان نیز هفت دستگاه موتورسیکلت، ۲۴دستگاه خودرو مستقر و تعداد ۵۸ نیرو آماده‌باش بودند، افزود: دیشب ۲۱ حریق و ۱۱حادثه در شهر اصفهان اتفاق افتاد که همگی اطفاء و رفع خطر شد.

بزرگزاد ادامه داد: در جریان این حوادث و حریق‌ها ۱۳ نفر مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به آموزش ها و تذکرات لسانی نیروهای آتش نشان مستقر در کوه صفه به مسافران و شهروندان خوشبختانه هیچ حادثه ای در این تفرجگاه طی ایام نوروز اتفاق نیفتاد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در روز طبیعت با توجه به آماده باش آتش نشانان دوچرخه سوار، گشت های موتوری و استقرار خودرو ها در مبادی ورودی و خروجی شهر، حریق‌های کوچکی را شاهد بودیم.

بزرگزاد با بیان اینکه در روز طبیعت نیروهای بیشتری در حاشیه زاینده رود مستقر بودند، افزود: ۲۳ خودرو و موتورسیکلت در میادین اصلی و مکان‌های تفریحی مستقر بودند.

وی با اشاره به وقوع هفت حریق در سیزدهمین روز از فروردین ماه ۹۷، اظهارکرد: روز گذشته  ساعت ۱۲ و ۱۳ دقیقه حریق سیلندر پیک نیک و ضایعات در بوستان سعدی، حریق سیلندر گاز در ساعت ۱۳ و ۱۳ دقیقه جنب کانکس فضای سبز ناژوان، ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه حریق نیزارهای خشک در پل تاریخی شهرستان، حریق سیلندر گاز ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه در کوه صفه،  ساعت ۱۷ و ۶ دقیقه حریق سلیندر گاز در باغ غدیر، حریق بوته های خشک بستر زاینده رود حدفاصل پل غدیر و خیابان مهرآباد در ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه و حریق علوفه‌های خشک بستر رودخانه ساعت ۲۳ و ۱۲ دقیقه جنب سی و سه پل به سازمان آتش نشانی اعلام شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشان حریق‌های یاد شده اطفاء و رفع خطر شد.

کد خبر 340567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.