فردا مواظب ریه اصفهان باشید

در سیزدهمین روز فروردین ماه که به نام «روز طبیعت» نامگذاری شده، مراکز گردشگری ناژوان آماده بازدید شهروندان و گردشگران است.

 به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: در روز طبیعت، نیروهای کنترل و نظارت در ورودی های ناژوان مستقر بوده و با ارایه بروشور و تذکرهای لازم، مردم را به حفظ و حراست از طبیعت دعوت می کنند.

حسن شفیعی با بیان اینکه مجموعه ناژوان در این روز با تمام امکانات در اختیار گردشگران و شهروندان است، افزود: از خانواده ها می خواهیم در این روز که روز آشتی با طبیعت است، از روشن کردن آتش در ناژوان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در صورت آتش سوزی، طبق قانون حفاظت از مراتع و جنگل ها فرد متخلف به حبس و جریمه نقدی محکوم خواهد شد، ادامه داد: این موارد به صورت مرتب به شهروندان و گردشگران گوشزد می شود، اما گردشگران نیز باید نسبت به محیط زیست خود حساس باشند.

مدیرطرح ساماندهی ناژوان تاکید کرد: از ابتدای فعالیت ستاد هماهنگی سفر تاکنون در مجموع ۴۰۰ هزار نفر گردشگر از مراکز ناژوان بازدید کردند، البته این آمار تا پایان تعطیلات نوروز افزایش خواهد یافت.

شفیعی افزود: آمار تعداد بازدیدکنندگان از مجموعه‌های تفریحی و گردشگری ناژوان نسبت به نوروز سال گذشته، افزایش ۲۳ درصدی را نشان می دهد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: در این بازه زمانی بیشترین بازدیدها به ترتیب از باغ پرندگان، تونل آکواریوم، باغ خزندگان، تله‌سیژ، شهربازی ناژوان، باغ موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها انجام شده است.

کد خبر 340503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.