برخورد قانونی با ۳ کلید به دست

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روز گذشته با سه نفر کلید به دست که سعی در اسکان مسافران در مکان‌های غیر مجاز داشتند، برخورد قانونی شد.

حسن محمدحسینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه مشاوران املاک و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، افراد واجد شرایط برای هدایت مسافران نوروزی تحت عنوان «جلیقه پوش‌ها» در سطح شهر مستقر و مسافران نوروزی را به سمت منازل استیجاری هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شامگاه دهمین روز از فروردین ماه تعداد دو هزار و ۱۷۹ خودرو برای اسکان وارد باغ فدک شد، افزود: با توجه به کاهش آمار ورود مسافران به باغ فدک در روزهای پایانی نوروز دیگر نیازی به استفاده از ورزشگاه‌های سرپوشیده نبود.

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: روز گذشته در سطح پارک‌ها و بوستان‌های شهر ۲۳۱ مورد نصب چادر با تذکرهای داده شده ماموران رفع تخلفات شهری جمع‌آوری و مسافران به محل‌های قابل اسکان هدایت شدند.

وی تصریح کرد: روز گذشته با حضور به موقع ماموران رفع تخلفات شهری با سه نفر کلید به دست که سعی در اسکان مسافران در مکان‌های غیر مجاز داشتند، برخورد قانونی شد.

محمدحسینی با اشاره به ساماندهی متکدیان شهر گفت: با گشت‌های ویژه ماموران رفع تخلفات شهری در نقاط مختلف شهر روز گذشته تعداد شش متکدی و ۳۱ نفر دست فروش از سطح شهر جمع‌آوری شدند.

وی خاطرنشان کرد: با نظرسنجی صورت گرفته از شهروندان و مسافران، رضایت از عملکرد کمیته انتظامی ستاد نوروزی بیش از ۷۰ درصد بوده است.

کد خبر 340443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.