تخصیص ردیف اعتباری ویژه به برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از تخصیص ردیف اعتباری ویژه برای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان برای نخستین بار خبر داد و گفت: جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، برند فرهنگی و سینمایی شهر اصفهان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد عیدی در خصوص تصمیم گیری درباره استمرار برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان در اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای وزیران جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می شود.

وی با اشاره به اختصاص ردیف اعتباری در بودجه سال جاری برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای نخستین بار افزود: به همت شورای شهر و نظر مساعد شهردار اصفهان در بودجه ریزی سال ۹۷ اعتباری به این جشنواره اختصاص یافته و بر هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان تأکید شده است.  

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از انجام مذاکراتی با مسئولان دبیرخانه جشنواره در تهران در سال گذشته سخن به میان آورد و تصریح کرد: در جریان این مذاکرات، مقرر شد جشنواره فیلم کودک و نوجوان همچنان در اصفهان برگزار شود در این رابطه جلسه‌ای که با حضور شهردار اصفهان و دبیر این جشنواره تشکیل و مقرر شد ۱۴ فروردین ماه در جلسه مشترک شورای سیاستگذاری جشنواره، شهردار و اعضای کمیسیون فرهنگی شورا در خصوص زمان برگزاری جشنواره به اجماع برسند. 

وی در خصوص زمان پیشنهادی برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان عنوان کرد: زمان جشنواره یا در ایام تابستان و یا پس از ماه صفر خواهد بود.

عیدی از آغاز فعالیت های جشنواره فیلم کودک و نوجوان سخن به میان آورد و گفت: با ارزیابی نحوه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سال‌های گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت سعی داریم شیوه اجرایی مناسبی را اتخاذ کرده و همچنین با توجه به تأکید شهردار اصفهان، نقش اصفهان در برگزاری این رویداد بین المللی را برجسته تر کنیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه صنعت سینما در اصفهان باید به سمت ساخت فیلم‌های کودک و نوجوان در سطح ملی و بین المللی حرکت کند، گفت: جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، برند فرهنگی و سینمایی اصفهان است و این برند باید تقویت شود از سوی دیگر این رویداد بین المللی باید فرآیند محور شود تا خواسته هنرمندان و سینماگران را برآورده کند.

کد خبر 340438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.