کاهش چشمگیر تخلفات نسبت به سال گذشته

مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با نظارت‌های صورت گرفته از سوی کمیته قضایی ستاد نوروزی و البته همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، آمار تخلفات نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

حسن محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از هفتم تا هشتم فروردین سال‌جاری با سه متکدی و ۳۳ نفر دست فروش در سطح شهر اصفهان برخورد و ۲۳۰ چادر برپا شده مسافران در پارکها و بوستان‌ها جمع آوری و برای اسکان به سمت باغ فدک هدایت شدند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه از روز هفتم تا هشتم فروردین ماه حتی یک نفر کلید به دست نیز در شهر اصفهان مشاهده نشده است، تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه مشاوران املاک و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، افراد واجد شرایط برای هدایت مسافران نوروزی تحت عنوان «جلیقه پوش‌ها» در سطح شهر مستقر و مسافران نوروزی را به سمت منازل استیجاری هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شامگاه هشتمین روز از فروردین ماه امسال تعداد دو هزار و ۴۳۰ خودرو برای اسکان وارد باغ فدک شد، افزود: با تکمیل ظرفیت اسکان در باغ فدک، تعدادی خودرو نیز به سه ورزشگاه سرپوشیده هدایت شدند تا سرنشینان آن در این مکان ها چادر زده و اسکان یابند.

محمد حسینی گفت: از هشتم تا نهم فرودین ماه نیز چهار نفر کلید به دست و ۲۱ نفر دست فروش  از سطح شهر جمع آوری و ۵۸  مورد نصب چادر با تذکرهای داده شده ماموران رفع تخلفات شهری جمع آوری و مسافران به محل‌های قابل اسکان هدایت شدند.

وی با اشاره به ساماندهی متکدیان شهر گفت: با گشت‌های ویژه ماموران رفع تخلفات شهری در نقاط مختلف شهر، روز گذشته تنها با یک مورد متکدی مواجه شدیم که برخوردهای لازم انجام شد و خوشبختانه مورد خاص دیگری گزارش نشده است.

محمد حسینی تاکید کرد: با نظارت‌های صورت گرفته توسط این اداره کل و البته همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، آمار تخلفات نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

کد خبر 340362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.