نوروز، فرصتی برای بسط و توسعه گردشگری فرهنگی 

شهردار اصفهان گفت: برنامه‌های فرهنگی متعددی که برای نوروز امسال در شهر اصفهان برنامه ریزی و اجرا شده است در کنار شادمانی و افزایش نشاط اجتماعی مردم، بسط و توسعه گردشگری فرهنگی در شهر اصفهان را مد نظر دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباط رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر قدرت الله نوروزی شب گذشته در جریان حضور در برنامه نورپردازی ویژه پل خواجو (ویدیو مپینگ) اظهارکرد: این برنامه‌های فرهنگی در کنار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر اجرا می‌شود تا در کنار رویدادهای نشاط آفرین، فرهنگ اصفهان را معرفی کند.   
وی معرفی مناسب خرده فرهنگ‌های اصفهان را از دیگر اهداف این برنامه ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مسافران و شهروندان، استقبال بسیار خوبی از این برنامه‌ها داشته‌اند. 

شهردار اصفهان با بیان اینکه در طول ایام نوروز برنامه‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر اصفهان برگزار می شود، ادامه داد: هدف مدیریت شهری فراهم آوردن فرصتی برای شادمانی مردم در اوقات فراغت آنها است. 

وی با بیان اینکه برنامه های در نظر گرفته شده در ایام نوروز، ظرفیت جذب گردشگران و مهمان نوازی مناسب را دارد، اظهار امیدواری کرد: با فراهم آوردن فضایی مناسب در تمام روزها و شب های ایام تعطیلات، افزایش حضور و رضایت گردشگران را شاهد باشیم.

شهردار اصفهان به افزایش ورود مسافران در روزهای اخیر و رشد حضور مسافران نسبت به سال گذشته، اشاره کرد و افزود: البته باید زیرساخت ها به طور کامل فراهم شود تا به دلیل فقدان امکانات، مسافران با مشکل مواجه نشده و بتوانند اوقات خوشی را در اصفهان سپری کنند.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای شهرداری برای پذیرایی هر چه بهتر از مسافران بسیج شده اند، اظهار امیدواری کرد: در نوروز امسال، گردشگران از حضور در اصفهان لذت بیشتری ببرند.

کد خبر 340103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.