تکمیل ظرفیت اسکان ستاد خدمات سفر/ درهای ۶ ورزشگاه به روی مسافران باز شد

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت اسکان در هتل ها، مهمانپذیرها، مدارس و باغ فدک، شب گذشته درهای شش ورزشگاه به روی مسافران نوروزی باز شد.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شامگاه گذشته بیش از دو هزار و ۳۰۰ خانوار در باغ فدک اسکان یافتند که آمارها با دو شب قبل برابری می‌کرد.

وی از تکمیل ظرفیت باغ فدک برای اسکان مسافران نوروزی در شامگاه جمعه خبر داد و افزود: شب گذشته تعدادی از مسافران برای اسکان به شش ورزشگاه مناطق همجوار باغ فدک هدایت شدند.

مسئول کمیته اسکان و اصناف ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: باغ فدک امکان اسکان سه هزار خانوار در هر شب را دارد، اما باید خدمات مورد نیاز مسافران فراهم شود تا به مشکل برنخوریم.

وی با اشاره به انجام نظرسنجی از مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: نوروز امسال معاونت برنامه‌ریزی و پژوهش شهرداری اصفهان نظر سنجی کلی در شهر و یک نظر سنجی در باغ فدک انجام می‌دهد تا میزان رضایت مسافران از امکانات فراهم شده سنجیده شود.

مرادی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است هر شب از ۳۰ نفر مسافران نظرسنجی انجام و در نهایت ۲۰۰ پرسش نامه تکمیل و جمع آوری شود، اظهارکرد: در سطح شهر نیز نظرسنجی‌ها به صورت چهره به چهره در مراکز تجمعی مسافران انجام می شود تا پس از ایام نوروز نقاط ضعف و قوت شناسایی و در برنامه‌ریزی های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 340102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.