۹۰ درصد روستاها باید تا پایان سال خط ثابت داشته باشند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات مکلف است ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار را تا پایان امسال تحت پوشش خطوط ثابت قرار دهد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد آذری جهرمی در نشست مشترک با جمعی از مسوؤلان محلی داراب اظهار داشت: مشکل خطوط ثابت مجتمع مسکن مهر داراب و جنت شهر با سه هزار مشترک تلفن، از طریق برنامه‌ریزی و تعیین چارچوب حل شدنی است و مدیر مخابرات داراب می‌تواند این خطوط را برای ساکنان این منطقه دائر کند.

وی با تصریح اینکه در حوزه مخابرات ما به نفع مردم مطالبه می‌کنیم، بیان کرد: مدیران مخابرات باید پاسخگوی نیازهای مردم در حوزه ارتباطات و پوشش شبکه ثابت و سیار باشند و این موضوع مطالبه ما از سوی مردم است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: کم و کاستی‌های تجهیزاتی در حوزه مخابرات نباید خدمات‌رسانی مطلوب به مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد.

آذری جهرمی اضافه کرد: چرا زمانی که مقرر بوده سه هزار خط ثابت دائر شود، کوتاهی شده و این برنامه به عنوان نیاز مردم، عملی نشده است.

وی خطاب به مدیر مخابرات داراب گفت: اصل موضوع این است که سرویس‌هایی که مخابرات باید برای مردم راه‌اندازی کند، ارائه نشده است.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: سود مخابرات باید برای توسعه زیرساخت‌ها هزینه شود و بهتر است سهامداران  حداقل ۵۰ درصد سود را برای زیرساخت‌ها نگه دارند.

کد خبر 340101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.