سنجش میزان رضایتمندی مسافران از طریق نظرسنجی آنلاین

پرسشنامه نظرسنجی گردشگران نوروزی شهر اصفهان در وب سایت sana.isfahan.ir قابل دسترس است و همه مسافران می توانند برای ارایه نظرات خود به این وب سایت مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، نظرسنجی و اخذ نظرات مسافران نوروزی از خدمات ستاد خدمات شهر اصفهان در ایام نوروز یکی از پیش نیازهای اصلی برنامه‌ریزی در راستای ارایه خدمات با کیفیت به هموطنان است، از این رو کمیته اطلاع رسانی شهرداری اصفهان در سال‌جاری از طریق نظرسنجی آنلاین از مسافران در مکان‌های گردشگری و پرتردد، اطلاعات لازم در این خصوص را جمع‌آوری می‌کند.

دوره این نظرسنجی میدانی از یکم تا ۱۵ فروردین ماه است و رضایت مسافران در زمینه‌هایی نظیر خدمات حمل و نقل، محل اقامت، اطلاع رسانی، برنامه ها و رویدادهای فرهنگی، خدمات شهری و... سنجیده می‌شود، علاوه بر این اطلاعاتی مانند شهر مبدأ، مدت سفر، هزینه و وسیله سفر، محل اقامت و... نیز اخذ می‌شود.

این پرسشنامه به صورت الکترونیک تکمیل و پس از آن در سامانه ثبت می‌شود، علاوه بر آن امکان نظردهی مسافران در سامانه sana.isfahan.ir نیز وجود دارد.

همچنین با توجه به استقرار تعداد زیادی از مسافران در باغ فدک، فرآیند نظرسنجی در این مرکز به صورت روزانه انجام و در پایگاه داده ذخیره می‌شود.  

خروجی‌های این نظرسنجی به صورت گزارش‌های کوتاه مدت در دو مرحله در جلسات ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در اختیار کمیته‌های مسئول قرار می گیرد، گزارش تحلیلی نهایی نیز به همراه سیاست‌های پیشنهادی به منظور بهبود خدمات رسانی، آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت ارایه خواهد شد.

کد خبر 340098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.