بزرگزاد: هیچ حادثه و حریقی در باغ فدک نداشتیم

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته در ادامه اجرای فعالیت های ایمنی و گشت زنی ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خوشبختانه هیچ حادثه و حریقی در باغ فدک اتفاق نیفتاد.

بهزاد بزرگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شامگاه جمعه تعداد دو هزار و ۲۸۰ تخته چادر توسط مسافران در باغ فدک برپا شد و مسافران با توجه به خنک شدن تدریجی هوا اقدام به روشن کردن کپسول گاز در چادرهای خود کردند.

وی میانگین دمای هوای دیشب باغ فدک را هشت درجه سانتی گراد اعلام و تصریح کرد: در شامگاه سومین روز از فروردین ۹۷ تعداد ۱۹۶ سیلندر گاز از چادر مسافرانی که باغ فدک را برای اسکان انتخاب کرده بودند، خارج شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: مسافران تا حد امکان باید مکان‌های مسقف را برای اسکان انتخاب کنند تا در زمان سردی هوا مجبور به استفاده از وسایل گرمازایی همچون کپسول گاز و خطراتی همچون گازگرفتگی نشوند.

وی افزود: شب گذشته در باغ فدک دو اکیپ موتورسوار، هشت دستگاه خودرو و ۶۵ نیرو با معاونان و افسران کشیک آماده‌باش بودند و خوشبختانه هیچ حادثه و حریقی در باغ فدک نداشتیم.

بزرگزاد یادآور شد: در سطح شهر اصفهان نیز تعداد ۱۲ خودرو در میادین اصلی مستقر و تعداد ۳۰ نفر پرسنل آماده باش بودند.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۱۴ حریق جزئی ضایعات و ۱۴ حادثه از جمله قفل شدن درب، تصادف جزیی و ... در شهر اصفهان اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امداد و نجات در قالب سه ایستگاه در منطقه صفه و دیگر مراکز گردشگری از جمله ناژوان مستقر هستند.

کد خبر 340096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.