۱۹ مصدوم در حوادث رانندگی دو روز گذشته

رییس مرکز اورژانس اصفهان گفت: حوادث رانندگی در طی دو روز گذشته در محل خروجی آزاد راه قم_ کاشان به سمت مشهد اردهال، هم‌چنین آزادراه کاشان_ نطنز و محدوده خور ۱۹ مصدوم درپی داشت.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا درباره جزئیات حوادث رانندگی روزهای گذشته اظهارکرد: شامگاه پنج‌شنبه بر اثر برخورد سه دستگاه سواری سمند، پژو و پراید در محل خروجی آزاد راه قم _ کاشان به سمت مشهد اردهال هفت نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی و هلال احمر به محل اعزام شد و آسیب‌دیدگان با اقدام های درمانی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

واژگونی سمند در آزادره نطنز_ کاشان

وی بیان کرد: در سانحه دیگر در آزاد راه نطنز-_کاشان واژگونی یک دستگاه سواری سمند منجر به مصدومیت هفت سرنشین این خودرو شد،

راستین افزود: این حادثه در حوالی روستای خرمدشت از توابع شهرستان کاشان اتفاق افتاد که سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

مصدومیت ۵ نفر درحادثه رانندگی در خور

رییس مرکز  اورژانس اصفهان از وقوع حادثه دیگری در محدوده خور خبر داد و گفت: این حادثه رانندگی روز گذشته در اثر واژگونی خودروی سمند ساعت ۱۹:۴۴ دقیقه اتفاق افتاد و به اورژانس ۱۱۵ اعلام گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در ۱۷ کیلومتری خور در اثر واژگونی سمند رخ داد و منجر به مصدومیت پنج سرنشین شد.

راستین اذعان کرد: با اعلام این تصادف به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس به همراه نیروهای امدادی به محل سانحه رانندگی اعزام شدند. نیروهای امدادی در صحنه تصادف با مصدومیت پنج نفر روبه‌رو شدند که این مصدومان بعد از اقدامات درمانی سرپایی برای تکمیل درمان به بیمارستان شادن خور منتقل شدند.

کد خبر 340088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.