ارایه خدمات سفر تا پایان مهر ماه ادامه می‌یابد

شهردار اصفهان در اولین ساعات بامداد چهارم فروردین ماه به صورت سرزده از کمپ گردشگری باغ فدک بازدید کرده و آمادگی واحدهای مختلف مستقر در این کمپ گردشگری را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در حاشیه بازدید از کمپ گردشگری باغ فدک اظهارکرد: میهمان نوازی شایسته از مسافران نوروزی و ارایه خدمات مطلوب به آن‌ها با تلاش‌ کمیته‌های مختلف در ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شمار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی اصفهان قابل توجه است و همین امر اصفهان را به مقصد سفر بسیاری از گردشگران تبدیل کرده، ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده روزهای آینده شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی در اصفهان هستیم. 

شهردار اصفهان فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه این برنامه‌ها منجر به سرزندگی و شکوفایی شهر شده، لازم است این گونه خدمات تا پایان مهر ماه ادامه یابد، زیرا در تابستان نیز شاهد موج دیگری از گردشگران خواهیم بود. 

نوروزی از ارایه خدمات سفر به گردشگران تا پایان مهرماه در باغ فدک به عنوان تنها مکان روباز اسکان موقت مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: لازم است اعضای این ستاد با همین روند، برنامه‌های در نظر گرفته برای این ایام را تا پایان مهر ماه با قوت اجرا کنند تا لحظات شاد و مفرحی برای شهروندان و مسافران اصفهان رقم بخورد.

وی در این بازدید ضمن تشکر از اعضای کمیته ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، ایجاد ایمنی و مهیا کردن تسهیلات مناسب برای گردشگران در قالب خدمت رسانی مفید و شایسته را به تمامی واحدهای سیار خدماتی شهرداری متذکر شد.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان در این بازدید ضمن خوش آمدگویی به مسافران نوروزی با برخی از آنها در خصوص سطح خدمات سفر شهر اصفهان و میزان رضایتمندی آنان گفتگو کرد. 

کد خبر 340081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.