چالش اولین پنج‌شنبه سال۹۷ آتش نشانان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در اولین پنج‌شنبه سال دو منزل مسکونی در خیابان امام خمینی گرفتار حریق شدند.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با ایمنا درباره جزییات این دو حریق اظهار کرد: در ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه ظهر پنج‌شنبه یک مورد حریق منزل مسکونی دو طبقه در خیابان امام خمینی به سامانه ۱۲۵اعلام شد که ستاد فرماندهی بلافاصله ایستگاه‌های ۲و ۲۱ را که نزدیک‌ترین ایستگاه‌های عملیاتی به محل حریق بودند به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: از آنجا که حریق در حال سرایت به طبقه دوم بود و کل ساختمان را دود فرا گرفته بود آتش نشانان به دو گروه مجزا تقسیم شده که گروه اول به اطفاء و گروه دیگر به جستجو و تخلیه دود پرداخت و توانستند در کمترین زمان ممکن حریق را اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: پس از اطفاء حریق ایستگاههای عملیاتی در حال بازگشت به ایستگاه‌های خود بودند که در ساعت ۱۳:۳۹ دقیقه روز پنج‌شنبه یک مورد حریق منزل مسکونی دیگر در خیابان درخشان که واقع در خیابان امام خمینی است به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و ستاد فرماندهی ایستگاه شماره ۱۰و هم چنین اکیپ در حال بازگشت را به حریق فوق اعزام کرد که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان حریق کنترل و از سرایت به منازل مسکونی مجاور جلوگیری بعمل آمد .

شریعتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه حریق های فوق هیچ گونه مصدوم و تلفات جانی در بر نداشته و علت توسط کارشناسان تحت بررسی است.

کد خبر 340077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.