اصفهان گردی با اتوبوس‌های گردشگری

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از آماده‌سازی سه دستگاه اتوبوس گردشگری در اصفهان تا دو روز آینده خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها مسافران هتل‌ها و مراکز اقامتی را به نقاط تاریخی مرکز شهر از جمله میدان امام(ره)، سی و سه پل، پل خواجو و دیگر آثار تاریخی شهر می‌رسانند.

قدرت افتخاری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه در کنار سایر نهادهای خدماتی شهرداری اصفهان مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه علاوه بر سرویس‌های روزانه‌ای که در سطح شهر جهت رفاه حال مردم فعال هستند، سرویس اتوبوس از محل باغ فدک به سمت میدان تاریخی امام(ره) راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: این سرویس‌های ویژه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب فعال است و مسافران می‌توانند با پارک وسایل نقلیه خود در پارکینگ باغ فدک از این سرویس‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: در باغ فدک پنج دستگاه اتوبوس هر ۲۰ دقیقه یکبار از محل باغ فدک به سمت میدان امام حسین(ع) و بالعکس به گردشگران سرویس‌دهی می‌کند.

وی از آماده‌سازی سه دستگاه اتوبوس گردشگری در اصفهان تا دو روز آینده خبر داد و گفت: اتوبوس‌های گردشگری که با استیکرهای ویژه زیباسازی شده، مسافران هتل‌ها و مراکز اقامتی مرکز شهر را به نقاط تاریخی مرکز شهر از جمله میدان امام(ره)، سی و سه پل، پل خواجو و دیگر آثار تاریخی شهر می رساند.

افتخاری یادآور شد: این اتوبوس‌ها هر ۱۵ دقیقه یکبار از هتل کوثر مسیر را طی می‌کنند و به مسافران داخلی و خارجی سرویس دهی می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: سال های آینده تعداد بیشتری اتوبوس گردشگری با کیفیت بالاتر در اختیار مسافران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: علاوه بر سرویس‌های عادی که در سطح شهر تردد می‌کنند در روزهای تعطیل بالغ بر ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند و در مواقع پیک رفت و آمد شهروندان نسبت به افزایش ناوگان در خطوط اقدام می‌شود.

کد خبر 340071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.