آغاز به کار اجلاس بهاره بین المجالس در ژنو

یک نماینده مجلس از آغاز به کار اجلاس بهاره بین‌المجالس جهانی در ژنو از امروز (۴ فروردین) خبر داد و گفت: در این اجلاس اعضای هیات اجرایی بین‌المجالس ایران نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا، محمدجواد جمالی اظهار کرد: اجلاس بهاره بین‌المجالس جهانی در ژنو با حضور اعضای هیات اجرایی بین‌المجالس جمهوری اسلامی ایران از امروز تا ۸ فروردین در ژنو تشکیل می شود.

به گفته وی هیات پارلمانی شرکت کننده در این اجلاس متشکل از مسعود رضایی، جعفرزاده، علی اسماعیلی، علیرضا رحیمی، علی اصغر یوسف‌نژاد، ذوالقدر و حمیده زرآبادی است. کاظم جلالی به عنوان عضو کمیته بین‌المجالس حضور داشته و احتمالا طبق سنوات گذشته رییس مجلس نیز در این اجلاس شرکت می کند.

جمالی توضیح داد: کمیته های این اجلاس شامل دموکراسی، حقوق بشر، زنان، جوانان، سازمان ملل، توسعه پایدار، مبارزه با تروریسم و خشونت افراطی و شورای بین‌المجالس است که هر کدام از نمایندگان شرکت کننده در این اجلاس در کمیته‌ها حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت که دستور کار این اجلاس مواردی همچون تصویب گزارش نشست ۲۰۱ شورای بین‌المجالس، انتخاب رییس اجلاس، گزارش رییس IPU و موارد دیگر است.

منبع: ایسنا

کد خبر 340066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.