مسئولان حل مشکلات اقتصادی را اولویت خود قرار بدهند

نطنز-امام جمعه بادرود گفت:مهمترین برنامه دشمن علیه کشور افزایش مشکلات اقتصادی است و مسوولان حل این مشکلات را اولویت خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود که در آستان مقدس آقا علی عباس (ع)برگزار شد، به نامگذاری امسال به نام «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار کرد: مساله اقتصاد همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و شعار امسال نیز در حوزه اقتصادی تعیین شده است.

وی با تأکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه ، گفت: سال گذشته شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بود و هر چند مسئولان در عملیاتی کردن شعال سال گذشته خدمات و تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند ولی باید این مهم امسال تداوم یابد.

امام جمعه بادرود با اشاره به اینکه افزایش مشکلات اقتصادی کشور مهمترین برنامه دشمن علیه ایران اسلامی است، افزود: حل مشکلات اقتصاد اولویت مسئولان در سال جدید باشد.

قاسمی بر لزوم افزایش کیفیت محصولات داخلی تاکید کرد و گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی در دست بیگانگان نیست، بلکه این مهم باید به دست جوانان ایرانی محقق شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام البیض و ایام اعتکاف تصریح کرد: اعتکاف فرصتی مغتنم است تا انسان چند روزی از زندگی روزمره جدا و به خود پی ببرد. 

امام جمعه بادرود گفت: امسال ایام عید به ایام البیض ماه رجب متصل شده و این ایام فرصت خوبی است تا افراد، تعطیلات عید را با اعتکاف معنوی و سال خود را با دعا و راز و نیاز و معنویت آغاز کنند.

قاسمی ادامه داد: اعتکاف، غفلت را می‌زداید و فرصتی برای بهره گیری معنوی است، امیدواریم همگی خصوصا جوانان و نوجوانان از این فرصت مغتنم بهره مند شوند.

کد خبر 340055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.