شعار سال ۹۷ نقشه راه نظام جهت پیشرفت کشور است

نطنز - امام جمعه موقت نطنز گفت:شعار سال توسط مقام معظم رهبری،نقشه راه نظام اسلامی برای رشد و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در خطبه نماز جمعه شهر نطنز  به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و شعار سال توسط ایشان اشاره و اظهارکرد: همه ساله شروع سالم‌ها با پیام نورانی مولا و مقتدایمان، تعیین می‌فرمایند آغاز می‌شود.

وی گفت: شعار سال انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری، در واقع نقشه راه نظام اسلامی را در آغاز سال جدید ترسیم می‌کند که برکات زیادی برای پیشرفت و رشد ایران اسلامی داشته است، در واقع شعار سال، مبنا و محور برای جهت‌گیری‌های کشور محسوب می‌شود.

 امام جمعه موقت نطنز با بیان اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال جدید حاوی خطوط کلی سیاست داخلی و خارجی و نیز وظیفه مسئولان و مردم بود، تصریح کرد:  بی‌شک در سالی که گذشت، هم به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم و هم نواقص و چالش‌هایی داشته‌ایم که این چالش‌ها هنوز هم تداوم داشته و رفع نشده است، اما این بدان معنی نیست که نسبت به عملکرد مسئولان سیاه‌نمایی کرده و بذر ناامیدی را در جامعه بپاشیم.

مجیدی تبار ادامه داد: ماه رجب از ماه‌های پربرکت است که باید از فضیلت‌های آن برای خودسازی، استغفار و استجابت دعا استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای دید و بازدید و تحکیم روابط با خانواده و دوستان است و باید توجه ویژه‌ای به صله رحم و ارتباط با خویشان و اقوام داشته باشیم.

کد خبر 340050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.