مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در آستانه جهش فناوری

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه خطوط پردازش کارخانه کود آلی که امسال با اعتباری افزون بر ۵۴ میلیارد ریال انجام می‌شود، این سازمان را در آستانه جهش فناوری در مدیریت پسماند شهرداری اصفهان قرار خواهد داد.

امیر حسین کمیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: توسعه خطوط پردازش کارخانه کود آلی در خط یک و دو در دستور کار قرار گرفته و منجر می‌شود میزان اقلام قابل بازیافتی که در پسماندهای خانگی وجود دارد، به میزان بیشتری قابل جداسازی و بازیافت باشد.

وی تصریح کرد: طرح توسعه خطوط جدید برای کارگران و کارکنان شرایط مناسب تری از نظر ایمنی و مسایل تهویه ای ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این خطوط در دو فاز در حال انجام است، گفت: فاز اول به اتمام رسیده و فاز دوم نیز در فروردین‌ماه ۹۷ تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: فاز اول که انجام اقدامات اصلاحی روی خطوط یک و دو پردازش است، تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته و ۵۰ درصد دیگر آن تا پایان فرودین‌ماه با اعتباری افزون بر شش میلیارد ریال به پایان می‌رسد.

کمیلی اضافه کرد: طرح توسعه خطوط پردازش کارخانه کود آلی که امسال با اعتباری افزون بر ۵۴ میلیارد ریال انجام می‌شود، این سازمان را در آستانه جهش فناوری در مدیریت پسماند شهرداری اصفهان قرار خواهد داد، خوشبختانه تامین اعتبار طرح توسعه خطوط انجام شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح علاوه بر اینکه میزان اقلام قابل بازیافتی که از روی خطوط برداشت می‌شود تا دو برابر افزایش می‌یابد، محیط مناسب‌تری برای کارکنان ایجاد خواهد کرد، زیرا کارکنان در فضا و محوطه مسقفی قرار می‌گیرند که موضوع تهویه و سیستم سرمایش و گرمایش آن به طور کامل رعایت شده و شرایط مناسب‌تری خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه تامین اعتبار طرح های توسعه کارخانه نیز محقق شده، مناقصه آن اوایل امسال انجام می‌شود و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 340025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.