مشکلی برای اسکان مسافران وجود ندارد/ساماندهی ترافیک محدوده باغ فدک تا یک ساعت آینده

مسئول کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ظرف یک ساعت آینده ترافیک محدوده باغ فدک ساماندهی می شود و مسافران به باغ فدک و ورزشگاه های محدوده کمپینگ باغ فدک هدایت می شوند.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر اصفهان همیشه یکی از گزینه‌های بازدید در ایام نوروز و اقامت بوده، بنابراین از ماههای پیش برای اسکان مسافران نوروزی برنامه ریزی دقیقی شده است.

وی افزود:‌ طی دو شب گذشته حجم ورودی خودروها به شهر اصفهان افزایش یافته است بر این اساس علاوه بر ظرفیت های اسکان از قبیل هتل ها، میهمانپذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری، خوابگاه های دانشجویی و باغ فدک در هر منطقه یک ورزشگاه برای اسکان مسافران پیش بینی شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: در حال حاضر حجم ورودی خودروها به سمت باغ فدک در حال افزایش است که به دلیل اینکه پذیرش و چیدمان مسافران زمان بر است، ترافیکی در محدوده باغ فدک ایجاد شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: ظرف یک ساعت آینده ترافیک محدوده باغ فدک ساماندهی می شود و مسافران به باغ فدک و ورزشگاه های محدوده کمپینگ باغ فدک هدایت می شوند.

وی اضافه کرد: چهار ورزشگاه میثاق در منطقه ۲ ، ورزشگاه گل نرگس در منطقه ۱۰، ورزشگاه شهید غازی در منطقه ۱۲ و ورزشگاه منطقه ۸ برای اسکان موقت مسافران پیش بینی شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برای اسکان مسافران هیچ مشکلی وجود ندارد و ظرف یکساعت آینده وضعیت مسافران ساماندهی می شود.

کد خبر 340006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.