"زینبیه" به اعتباری بیش از بودجه های مصوب نیاز دارد

شهردار اصفهان گفت: در سال جدید در صدد هستیم تا بیش از پیش و با قوت زمینه رسیدگی به مناطق محروم را پیگیری کنیم.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان در دومین روز از سال جدید به همراه مرضیه فرشاد مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از محلات محروم منطقه ۱۴ اصفهان بازدید کرد.

شهردار اصفهان در جریان این بازدیدها با اشاره به اقدامات سال گذشته مدیریت شهری برای رفع محرومیت گفت: در سال جدید نیز در صدد هستیم تا بیش از پیش زمینه رسیدگی به مناطق محروم را پیگیری کنیم.

قدرت الله نوروزی تصریح کرد: در کمال تأسف، زندگی برخی از این خانواده ها در مناطق محروم با مشقت و سختی بسیاری همراه است، این موضوع بسیار متأثرکننده است. تحمل دیدن چنین مناطق و زندگی های محرومی در شهری مانند اصفهان بسیار دشوار است و هر مسئولی وضعیت این مناطق را ببیند و احساس مسئولیت نکند، نتوانسته به وظایف انسانی خود عمل کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: افراد با حضور در مناطق محروم می‌توانند از نزدیک شاهد مشکلات ساکنان این منطقه باشند، بنابراین بازدید همه مسئولان و گفت و گو با این افراد می‌تواند به حل مشکلات شهروندان منطقه ۱۴ به ویژه محله زینبیه کمک کند. محرومیت در محله زینبیه و اطراف آن موج می‌زند و نیاز به کمک مازاد آنچه که در بودجه ها پیش بینی شده وجود دارد.

نوروزی تأکید کرد: مبارزه با فقر و محرومیت زدایی از ارزش های جامعه اسلامی است که تحقق آن یک بسیج همگانی، اراده و بودجه ملی نیاز دارد. محرومیت‌زدایی تنها با تلاش شهرداری ممکن نمی‌شود و باید بسیاری از مسایل مانند مسایل بهداشت عمومی، آموزش و پرورش، اشتغال و ... با همت و تعامل همه دستگاه‌ها و بودجه‌های دولتی در کنار یکدیگر قرار بگیرد تا محرومیت‌زدایی محقق شود.  

 شهردار اصفهان در بخش دیگری از دیدارهای خود در منطقه ۱۴ ضمن حضور در منزل خانواده شهیدان استکی یاد و خاطره همرزمان شهید خود را گرامی داشت و آغاز سال نو را به این خانواده تبریک گفت.

نوروزی همچنین با حضور در منزل برخی خانواده های نیازمند، ضمن آگاهی از مشکلات و درخواست‌های آنان دستورات لازم را برای پیگیری مشکلات آنها صادر کرد.

به گزارش ایمنا، بازدید از محله‌های دارک، دوطفلان، ارزنان و عمان‌سامانی که محروم ترین محلات منطقه ۱۴ محسوب می‌شوند، بازدید از خانواده‌های دارای فرزند معلول ذهنی و فلج مغزی و همچنین دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای این منطقه از جمله برنامه های شهردار در شب گذشته بود.

کد خبر 340005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.