#به- اصفهان- رو

#به- اصفهان- رو، پویشی با هدف معرفی کلان شهر تاریخی اصفهان و در راستای اولویت این شهر برای رونق گردشگری است که همزمان با سال نو شمسی و در نخستین روز بهار فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش ایمنا، اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران و مقصد بیشتر گردشگران داخلی و خارجی است با این حال این کلانشهر ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشد صنعت گردشگری دارد که به نظر کارشناسان، در سال های گذشته توسعه‌ی شایسته نداشته است.

با توجه به اینکه اخیرا تمرکز بر صنعت گردشگری به عنوان تنها راه نجات اصفهان از چالش هایی پیش رو مطرح شده، اصفهان دوستان نیز علاوه بر مطالبه از مسئولان می توانند، برای رونق گردشگری در این شهر گام بردارند.

پویش #به- اصفهان- رو می تواند فرصتی مناسب برای پرداختن به ابعاد مختلف فرهنگی، تفریحی، گردشگری، تاریخی، میراثی و بین المللی نهفته در بطن اصفهان باشد تا نصف جهان فارغ از صنعت، برای همیشه و برای همه جاودان بماند.

نام پویش برگرفته از تصنیف خاطره برانگیز، به اصفهان رو با صدای جلال تاج اصفهانی و شعری از ملک الشعرای بهار است، اگرچه زنده رود آن دیرزمانی است گم شده ...

#به- اصفهان- رو تلاشی است تا همه اصفهان دوستان، این زیبای منحصر به فرد را به دوران شکوه خود بازگردانند، آنچه همه باید در راستای آن گام برداریم.

علاقه مندان می توانند، اطلاعات این پویش را از کانال تلگرامی beisfahanro@ دریافت کنند و با پیوستن به بات تلگرامی beisfahanro_bot@ به عضویت آن درآیند. با پیوستن به این پویش و دعوت از دوستان خود، نصف جهان را به سراسر جهان معرفی کنید.

کد خبر 339992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.