توسعه و پیشرفت، همدلی مسئولان و مردم را می طلبد

نطنز- نماینده مردم نطنز و بادرود و قمصر گفت: توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر در گرو تعامل و همدلی مسئولان و مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری در پیام نوروزی خود اظهار کرد: در سال ۱۳۹۶ فعالیت ها و اقدامات زیادی در سطح حوزه انتخابیه انجام شد و بخش زیادی از این فعالیت ها نیز باقی مانده است.

صفاری گفت: کسانی که دارای مسئولیت هستند در سال جدید حجم فعالیت ها و اقدامات زیادی را در پیش رو خواهند داشت که به صورت جدی باید تلاش های فراوانی در جهت کاهش مشکلات مردم  انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: محرومیت های مزمن و قدیمی در منطقه وجود دارند که باید فعالیت در کارهای زیربنایی که مسئله مهم نگه دارنده مردم در این منطقه است در اولویت قرار گیرد و به جد دنبال شود.

وی گفت: جوانان جویای کار زیادی وجود دارند که باید با نگاه به آمایش سرزمینی، استعدادهای منطقه، جذب سرمایه و حضور همه کارآفرینان با فکر و ابتکاری نو با تحرک بخشی در ادارات و دستگاه های اجرایی منطقه  اقداماتی اساسی آغاز و قدم های منطقی برداشته شود.

صفاری در ادامه تصریح کرد: در این مسیر  همواره سعی و تلاش ما این بوده که از لحظه لحظه فرصت، خدمت گذاری به مردم با فرهنگ و لایق منطقه به بهترین نحو استفاده کنیم.

رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح  کرد: توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر در گرو تعامل و همدلی مسئولان و مردم منطقه است، عزم جدی در بین مسئولان اجرایی جهت حل مشکلات و کمبودهای این خطه باید بیش از پیش به وجود آید.

وی افزود: در راستای انجام وظایف نمایندگی و بررسی کاستی ها و مشکلات حوزه انتخابیه و پیگیری برای رفع این کمبودها و مشکلات، علاوه بر حضور فعال و منظم در هر دو بعد « قانون گذاری و نظارت» در مجلس با جدیت سعی کرده ایم در رفع مشکلات و کاستی های تلاش کنیم.

صفاری خاطر نشان کرد: هدف اول را بر ارتباط بی واسطه با مردم اقصی نقاط حوزه انتخابیه به ویژه روستاییان زحمت کش قرار دادیم و همان طور که از ابتدا برنامه ریزی شده بود، مهم ترین و اساسی ترین برنامه های کاری خود را بر آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، محیط زیست و کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، توسعه شهری و روستایی، حمل و نقل و راه های مواصلاتی و ارتباطات و مخابرات تنظیم کرده ایم که با همت مسئولان و کمک مردم برخی از موارد اجرا شده و جهت تکمیل بقیه موارد در دست پیگیری است.

وی اظهار امیدواری کرد: درسالی که ابتدای آن با میلاد پربرکت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و اعیاد رجبیّه مزین شده است همه مسئولان با اتکا به خدای بزرگ، و بهره گیری از استعداد و نیروهای جوان منطقه در راه تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا بوده و روز به روز شاهد عزت، اقتدار و رفاه هرچه بیشتر مردم شریف و فهیم حوزه انتخابیه باشیم.

کد خبر 339990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.