جابه جایی ۱۷۱ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا یک فروردین ماه، حدود ۱۷۱ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد:  از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا یک فروردین ماه حدود ۱۷۱مسافر از طریق پنج پایانه شهر اصفهان جابه جا شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه جایی مسافران از طریق هفت هزار و ۴۹۸  سرویس اتوبوس و مینی بوس انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا یک فروردین سال ۹۷ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی ۱۰۵۰ دستگاه ماشین معاینه و کارت برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری دارای دو هتل مجهز در پایانه های کاوه و صفه است که تمامی تمهیدات ویژه برای آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران در آن اندیشیده شده است، اضافه کرد: در این بازه زمانی ۵۰۰ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه هتل پایانه کاوه دارای ۸۰ تخت و هتل پایانه صفه دارای ۶۰ تخت جهت استراحت مسافران است و در سال گذشته ۱۸۵۰ مسافر از هتل های کاوه و صفه استفاده کرده اند، افزود: اقدامات لازم جهت تعمیرات و نوسازی و بهسازی هتل های کاوه وصفه انجام شده و به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: در پایانه های کاوه، صفه، جی، زاینده رود نیز برای استراحت رانندگان شرکت های مسافربری و به منظور کاهش خطرات و تصادف در جاده ها، استراحتگاه و خوابگاه با امکانات لازم مانند حمام و سالن غذاخوری و ... در نظر گرفته شده است.

محبوبی خاطرنشان کرد: امسال رنگ‌آمیزی جداول در پایانه ها، صندلی‌های سالن انتظار، علایم راهنمایی و رانندگی، توسعه فضای سبز، گل‌کاری، نورپردازی درختان و محوطه پایانه‌ها نصب آب‌نماهای مختلف، اتصال مسیر مترو به پایانه مسافربری کاوه و همچنین نصب سفره‌های هفت‌سین، افزایش دوربین‌های مداربسته جهت افزایش ضریب امنیتی مسافران، همچنین تجهیز اتاق مادر و کودک در پایانه کاوه برای ارتقا خدمات به مسافران انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت پایانه ها و تردد مسافران از شهرهای مختلف مامور بهداشت سازمان همه روزه از تمامی غرفات سوغاتی، اغذیه فروشی، رستوران ها و هتل ها به طور مداوم بازدید و تذکرات لازم را به غرفات گوشزد می‌کند.

کد خبر 339972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.