گذر فرهنگی چهارباغ میزبان میهمانان نوروزی

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: گذر فرهنگی چهارباغ به مدت ۱۰ روز میزبان میهمانان نوروزی و شهروندان اصفهانی است.

محمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گذر فرهنگی چهارباغ از امروز (پنج شنبه) تا ۱۲ فروردین ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر میزبان گردشگران نوروزی است.

وی افزود: ویژه برنامه‌های مختلفی ازقبیل اجرای موسیقی سنتی، بازسازی مشاغل قدیم و سنتی اصفهان، برپایی نمایش خیابانی و گالری از اصفهان کهن در گذر فرهنگی چهارباغ پیش بینی شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها در ضلع شرقی چهارباغ که به پیاده راه تبدیل شده، برگزار خواهد شد.

عیدی با بیان اینکه برنامه‌های نوروزی با عنوان «بهار دل‌نشین»، در نظر دارد تا شهروندان و گردشگران بهار ۹۷ را پرنشاط‌تر از قبل و زیباتر از همیشه آغاز کنند، اضافه کرد: برنامه‌های کمیته فرهنگی، تفریحی عید نوروز به سه بخش فرهنگی و هنری، ورزشی و تفریحی و برنامه‌های آیینی تقسیم‌شده است.

وی از برگزاری بیش از ۵۰۰ رویداد در قالب ۷۰ عنوان برنامه در ایام نوروز خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع در محورهای چهارباغ، کمپ فدک، ناژوان، صفه و میدان نقش‌جهان، برگزاری نمایش‌های آیینی در پل خواجو و تخت فولاد و اجرای ویدئومپینگ در پل خواجو از جمله برنامه‌های عید نوروز است.

به گزارش ایمنا، همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نوروزی در فهرستی کامل در اختیار گردشگرانی که از ورودی‌های چهارگوشه شهر وارد اصفهان می‌شوند یا از پایانه اتوبوس و ایستگاه قطار به میهمانی اصفهان می‌آیند، قرار داده می‌شود تا آن‌ها بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

کد خبر 339968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.