مشعل سی‌امین دوره بازی های ارامنه اصفهان افروخته شد

سی‌امین دوره بازی های ارامنه در باشگاه آرارات اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی‌امین دوره بازیهای ارامنه اصفهان با حضور تیم های شاهین شهر، تبریز، ارومیه، تهران، ارمنستان و اصفهان در باشگاه آرارات افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش ارامنه، اعضای هیئت مدیره باشگاه آرارات اصفهان، لودویک یارینیان کاردار سفارت ارمنستان و سیپان کاشجیان پیشوای ارامنه اصفهان و جنوب ایران برگزار شد پس از رژه تیم های شرکت کننده پیام هیئت مدیره باشگاه آرارات اصفهان به شرح ذیل قرائت شد:

"ضمن تقدیر و تشکر از تمام مهمانان و ورزشکاران حاضر در این رقابت ها، سیاست هیئت مدیره باشگاه از دیرباز بر اساس پرورش ورزشکارانی بوده که بتوانند در خدمت ورزش در سطح کشوری و ملی باشند.

برای اجرایی شدن این سیاست تمام توان خود را بکار گرفته ایم که گواه این ادعا حضور ورزشکاران ارمنی در تیم های ملی کشور است. سی سال پیاپی، باشگاه آرارات اصفهان پذیرایی ورزشکاران ارمنی از سراسر ایران و خارج از ایران بوده است. امید است همزمان با یکصدمین سال استقلال ارمنستان رقابت در این بازی ها بر پایه روحیه ورزشکاری و رقابتی سالم استوار باشد."

مشعل افروخته شده ابزی های بهاره ارامنه، از بنای یاد بود شهدای نسل کشی ارامنه توسط دولت عثمانی، مستقر در کلیسای وانک به محل رقابت ها انتقال یافت و توسط آیلین ملیکیان افروخته شد.

کد خبر 339954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.