۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
لزوم نیازسنجی مسافران پیش از سفر

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بخشی از مردم ذائقه خاص سفر و سکنی گزینی دارند در این زمینه نیازسنجی بسیار مهم است تا بتوان قبل از سفر، مسافر را به خوبی هدایت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: زمانی که همت، هم افزایی، باور و دانش در کنار یکدیگر قرار بگیرد کارهای بزرگی رخ خواهد داد. امروز همه افتخار ما این است که این مسائل در کنار یکدیگر قرار گرفته و می توانیم خدمات خود را به مسافران و شهروندان به خوبی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: معاونان و مدیران مناطق با وجود مشکلات مالی صادقانه در حال تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران هستند و با تلاش های صورت گرفته شهر آماده پذیرایی از مسافران است.

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: ممکن است گاهی مواقع ارائه آمار چه از سوی بخش خصوصی و چه از طرف بخش دولتی دارای اشتباهاتی باشد، اصلاح باید در تمام سطوح و لایه های مختلف که متصدی خدمت رسانی به مسافران و شهروندان هستند رقم بخورد.

وی با اشاره به لزوم اسکان مسافران در مکان های امن و مجهز اضافه کرد: متصدیان امر نیز  بیشتر مایل به اسکان مسافران در چنین مکان هایی هستند تا از تبعات ناشی از استقرار مسافران در مکان های ناامن دیگر در امان باشند.

قاسمی تاکید کرد: شهرداری به دلیل هزینه بالا و مشکلات بسیار اسکان مسافران در باغ فدک، چندان مایل به اسکان آنها در این کمپ نیست. باید شرایط در فضاهای سربسته و تعریف شده فراهم شود. برای فراهم آوردن چنین شرایطی اطلاع رسانی و ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی لازم است.

وی افزود: رونق صنعت توریسم امروزه به عنوان یکی از منابع درآمد ناخالص هر کشوری شعار جدی مسئولان است اما نحوه رسیدن به این شعار به حوزه های سرمایه گذار و ارائه دهنده خدمات به گردشگران بستگی دارد.

جانشین رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بخشی از مردم ذائقه خاص سفر و سکنی گزینی دارند به نحوی که حضور در فضاهای باز را ترجیح می دهند در این زمینه نیازسنجی مردم بسیار مهم است و در صورت اطلاع رسانی صحیح قبل از سفر می توانیم مسافر را به خوبی هدایت کنیم.

کد خبر 339942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.