افزایش توان پلیس راهوار برای کنترل ترافیک نوروزی

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس راهور برای کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث نیازمند کمک آحاد مردم است.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: هر لحظه به حجم ورود مسافرین نوروزی به شهر اصفهان افزوده می‌شود، در حال حاضر در اتوبان شهید دستجردی و مسیرهای منتهی به جنوب شهر و شیراز ترافیک سنگینی وجود دارد. در مسیرهای ورودی اصفهان از سمت شمال نیز حجم ترافیک قابل توجه است.

وی بابیان اینکه پلیس با تمام توان و آمادگی کامل در خدمت تمام مسافرین نوروزی است، ادامه داد: پلیس راهور برای کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث نیازمند کمک آحاد مردم است. انتظار داریم رانندگان برای ایمنی بیشتر خود و خانواده مقررات را رعایت کنند،"شعار ما پرهیز از خطر، آرامش در سفر" است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افتتاح طرح پلیس نامحسوس بزرگراه گفت: نیروهای پلیس نامحسوس ۲۴ ساعته در بزرگراه‌ها تردد و رفتارهای پرخطر را رصد می‌کنند و با رانندگانی که موجب سلب آسایش دیگران شوند برخورد جدی خواهد شد.

وی با اشاره به حوادث رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان تصریح کرد: روز گذشته در یکی از بزرگراه‌های اصفهان یک دستگاه خودروی پراید به دلیل سرعت غیرمجاز واژگون و دو سرنشین آن مصدوم شدند.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز بخش‌های مختلفی با پلیس راهور همکاری داشته‌اند و توان ما در تعطیلات ۳۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است تا نظم عبور و مرور شهری حفظ شود.

کد خبر 339934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.