نوروزی: بیش از ۹۲ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان یافتند

شهردار اصفهان از اسکان ۵۷ هزار مسافر در شب گذشته در این کلانشهر خبر داد و گفت: طی دو شب گذشته بیش از ۹۲ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (چهارشنبه) در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: بر اساس اعلام اماکن اقامتی زیرمجموعه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تعداد مسافران شب خواب شب گذشته اصفهان در به مجموع ۵۷ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: طی دو شب گذشته بیش از ۹۲ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان داده شده اند.

شهردار اصفهان با اشاره به آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر از ۲۷ اسفند با عنوان آوای میزبانی در سه بخش، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ادامه داد: لازم است اعضای این ستاد با همین روند، برنامه های در نظر گرفته برای این ایام را با تمام قوت اجرا کنند تا لحظات شاد و مفرحی برای شهروندان و مسافران رقم بخورد.

نوروزی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷، تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مخاطب این شعار، آحاد ملت و مسئولان هستند، همه باید سخت کار کنند و باید از تولیدات ملی حمایت ویژه شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه کار و فعالیت در ایام نوروز و تعطیل بسیار با ارزش است، اظهار امیدواری کرد: برنامه های نوروز از سوی اعضای ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با هماهنگی و تعامل به خوبی اجرا شود و رضایت همگان را جلب کند.

کد خبر 339932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.