جمع‌آوری متکدیان از مکان‌های پرتردد اصفهان

مسئول کمیته انتظامی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: گشت زنی نیروهای انتظامی به طور مستمر وجود دارد و تا امروز مشکل انتظامی گزارش نشده است.

به گزارش ایمنا، حسن محمدحسینی صبح امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: براساس وظایف محوله به این کمیته، رویکرد فعالیت‌ها بیشتر پیشگیرانه است تا مشکلی رخ ندهد. در این راه از معاونت پیشگیری دادگستری و نیروی انتظامی کمک‌هایی گرفته شد تا مسافران احساس امنیت داشته باشد.

وی افزود: یکی از موانع احساس امنیت مسافران، وجود متکدیان است از این رو متکدیان از برخی از مکان‌های پرتردد شهر جمع‌آوری شدند.

مسئول کمیته انتظامی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های مشاوران املاک و اتحادیه مهمان‌پذیران فعالیت جلیقه پوشانی است که مسافران را به مکان‌های اسکان هدایت می‌کنند از این رو هماهنگی‌های لازم برای ساماندهی این افراد صورت گرفت، همچنین افراد کلید به دست با توجه به مشکلاتی که ایجاد می‌کردند جمع‌آوری شدند و بر اساس قانون اجازه هیچ‌گونه فعالیتی ندارند.

محمدحسینی با اشاره به اینکه تأمین امنیت مکان‌های پرتردد بسیار مهم است، گفت: با توجه به ساماندهی‌های صورت گرفته تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر تخلفات انتظامی گزارش نشده است. با توجه به اهمیت تأمین امنیت مسافران، گشت زنی‌های نیروهای انتظامی هر روز ادامه دارد.

کد خبر 339931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.