اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در کمپ باغ فدک

مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد هماهمگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: برنامه های که در ایام نوروز در باغ فدک برگزار می شود جنبه آموزشی و فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر شاطوری در اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان  اظهار کرد:باغ فدک تنها محل اسکان موقت و روباز ستاد نوروزی و خدمات سفر شهر اصفهان است، بنابراین تمام شرایط لازم برای آرامش مسافران در این محل از چند ماه گذشته فراهم شده است.

شاطوری با بیان اینکه  ستاد تسهیلات سفر از آخرین یکشنبه سال 96 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: شب ۲۸ اسفندماه  ۵۰۰ خودرو به صورت شب خواب  و  شب گذشته نیز بیش از یک هزار دستگاه خودرو وارد باغ فدک شده است.

شاطوری ادامه داد : معمولا بین ساعت ۱۱ تا دو نیمه شب دمای هوا بسیار کاهش می یابد و مسافران کپسول های گاز کوچک را داخل چادر خود می برند و یا در خودور استراحت می کنند، بنابراین نیروهای آتش نشانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی به صورت سه شیفت در باغ فدک حاضر هستند.

شاطوری با بیان اینکه برنامه فرهنگی متفاوتی با سال های گذشته در باغ فدک اجرا می شود، ادامه داد: برنامه های که در ایام نوروز در باغ فدک برگزار می شود جنبه آموزشی و فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه با یک ایده خلاقانه از مسافران نورزی در ورودی باغ فدک استقبال می شود، ادامه داد:هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء جشن های بزرگی در کنار بازارچه باغ فدک برگزار می شود که خوشبختانه تاکنون مورد استقبال شهروندان و مسافران قرار گرفته شده است.

کد خبر 339929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.