استقبال مسافران نوروزی از دوچرخه سواران راهنما 

مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بیشترین سوالات شهروندان و مسافران از دوچرخه سواران راهنما در مورد ابنیه تاریخی و مسیر گردشگری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان با همکاری اعضای ستاد تسهیلات آماده میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران شده است، افزود: کمیته‌های مختلف برنامه‌های خود را به نحو مطلوبی برای آرامش و آسایش مسافران انجام داده‌اند و کمیته اطلاع‌رسانی طبق برنامه‌ریزی‌های خود در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات، اقدامات ارزنده‌ای را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه "بهار دلنشین" به‌عنوان کلیدواژه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در خصوص برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی انتخاب شده است، ادامه داد: این کلیدواژه در زمینه راهنمایی، خیرمقدم، معرفی پتانسیل‌های گردشگری و برنامه‌های فرهنگی به کار برده می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه دو روز گذشته در ورودی شهر تصاویر و المان‌هایی متبرک به نام شهیدان طراحی و نصب شده است، اضافه کرد: سال‌های گذشته تکرار طرح‌ها باعث شده بود تا مورد استقبال شهروندان قرار نگیرد، اما امسال تلاش کردیم با خلاقیت و ارایه طرح های جدید این تکرار صورت نگیرد.

حجتی با بیان اینکه ستادهای هدایت توسط واحد تبلیغات برنامه‌ریزی شده است، گفت: فضای سازی محیطی در این ستادها انجام شده است و در نقاط مختلف شهر کانکس‌های اطلاع‌رسانی برای راهنمایی مسافران مستقر شده است. در این میان از دوچرخه سواران راهنما استقبال خوبی شده است. بیشترین سؤالات مسافران از آن‌ها در مورد ابنیه تاریخی و مسیر گردشگری است.

وی با بیان اینکه ظرفیت شبکه اطلاع‌رسانی شهر افزایش‌یافته است، عنوان کرد: با توجه به اینکه شهروندان ابزارهای جدید مانند شبکه های اجتماعی را برای اطلاع از خدمات انتخاب می‌کنند، بات تلگرامی " به اصفهان رو" طراحی شد تا اطلاعات اماکن تاریخی، فرهنگی و... به سهولت در اختیار مسافران قرار گیرد. علاوه بر این کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان نیز در زمینه اطلاع‌رسانی فعال است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ از آغاز فعالیت ستاد به صورت به ۲۴ ساعته فعال است، خاطرنشان کرد: طبق آمار حدود ۵۰ درصد از تماس‌هایی که با سامانه ۱۳۷ گرفته می‌شود در حوزه مسیریابی و اطلاع از امکان مختلف است. نیمی از اطلاعاتی که مسافران از طریق این سامانه دریافت می‌کنند مربوط به خدمات شهرداری نیست و مربوط به سایر ارگان‌ها است.

کد خبر 339925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.