ایستگاه های نوروزی تیران و کرون افتتاح شد

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: سه ایستگاه خدمات نوروزی توسط ستاد تسهیلات سفر شهرستان تیران و کرون در کل این منطقه راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در آیین افتتاحیه ایستگاه نوروزی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این شهرستان در ایام نوروز میزبان مسافران زیادی است، اظهارکرد: خدمات رسانی به مسافران با بکارگیری ظرفیت دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: ایستگاه های خدمات سفر نوروزی به منظور راهنمایی و خدمات رسانی به مسافران و با رویکرد کاهش تصادفات در شهرستان ایجاد شده که در ایستگاه ایمنی و سلامت در جاده تیران به داران نمایشگاه صنایع دستی و عرضه محصولات محلی پیش بینی شده است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: توقف مسافران در ایستگاه های خدمات سفر نوروزی و بهره گیری از خدمات منجر به کاهش خستگی مسافران و کاهش تصادفات ناشی از خواب آلودگی و خستگی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری در شهرستان تیران و کرون یادآورشد: روستاهای تاریخی و گردشگری در مسیر جاده تیران به داران در طول ایام نوروز مقصد بعضی از مسافران است که از طبیعت بکر و زیبا و تاریخی این روستا بهره می برند.

رحمانی اضافه کرد: خدمات رسانی به مسافران نوروزی از این هفته آغاز شده و این خدمات رسانی تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و بستر برای اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه، پارک ها و مدارس نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 339871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.