برای شادی مردم بیشتر باید تلاش کرد

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: افزایش فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان تیران و کرون نیازمند مشارکت بیشتر مردم در قالب تشکل های مردمی سازمان های مردم نهاد این حوزه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی امروز(دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار کرد: تعداد تشکل های مردمی، انجمن های فرهنگی و هنری، آموزشگاه ها و موسسات فرهنگی در شهرستان تیران و کرون باید افزایش یابد.

وی افزود: تشکل های مردمی و موسسات فرهنگی و هنری مجری فعالیت های این حوزه هستند و در اجرای برنامه ها از حمایت های مسئولان و دولت بهره مند می شوند.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه نشاط اجتماعی از دغدغه های مهم برای ارتقاء بهداشت روانی است، تصریح کرد: هنرمندان و فعالان فرهنگی شهرستان بیش از بیش برای شادی و نشاط اجتماعی با برگزاری جنگ ها و برنامه های شاد اجتماعی در جامعه مشارکت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تفاوت سلایق در بین مردم جامعه نیاز به برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در چهارچوب قوانین است و نباید نسبت به مسائل فرهنگی حزبی، جناحی و سلیقه ای رفتار کرد.

رحمانی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های موسسات، انجمن ها، آموزشگاه ها و کانون های فرهنگی و هنری مساجد به توسعه و ترویج فرهنگ های صحیح اجتماعی باید کمک کرد، خاطرنشان کرد: خیران و فعالان اقتصادی در انجام فعالیت های فرهنگی مشارکت کنند.

به گزارش ایمنا، در این آیین اقبال صالحی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تیران و کرون معرفی و از زحمات 9 ماهه علی معینی تجلیل شد.

کد خبر 339861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.