ایجاد بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی جنوب استان در شهرضا

شهرضا – رییس بیمارستان‌های شهرضا گفت: با تکمیل یال دوم بیمارستان شهرضا، بزرگ‌ترین بیمارستان جنرال جنوب استان در شهرضا ایجاد خواهد شد.

فرهاد مهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا با ۱۰۸ تخت و بیمارستان صاحب الزمان این شهرستان با ۷۰ تخت، در حال ارایه خدمات به بیماران است.

وی ادامه داد: با تکمیل یال دوم بیمارستان شهرضا، بزرگ‌ترین بیمارستان جنرال جنوب استان در شهرضا اجاد خواهد شد.

رییس بیمارستان‌های شهرضا گفت: در سال گذشته به علت آنکه خیران نتوانستند تعهدات خود را در ساخت یال دوم بیمارستان شهرضا به پایان برسانند، دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گرفت تا سایر مراحل اجرایی را برعهده بگیرد.

مهری ادامه داد: مناقصه انجام شده و از حدود سه ماه قبل پیمانکار بخش خصوصی مشغول انجام کار شده است؛ تاکنون ۶۳ درصد از عملیات اجرایی انجام شده و امیدواریم تا پایان سال عملیات سرامیک‌کاری به پایان برسد.

وی با بیان اینکه این پروژه باید در مدت هفت ماه به پایان برسد، اظهار کرد: احتمالا تا اوایل تیرماه سال آینده این طرح به بهره‌برداری برسد.

رییس بیمارستان‌های شهرضا از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل یال دوم بیمارستان شهرضا خبر داد و افزود: با راه اندازی این مرکز، بیماران شهرستان‌های جنوب استان نیازی به مراجعه به اصفهان نخواهند داشت.

مهری گفت: علاوه بر تخصص‌های پزشکی موجود، فوق تخصص گوارش، ریه و نفرولوژی نیز به این بیمارستان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه بخش NICU بیمارستان از ابتدای سال ۹۶ راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: با افزایش دو تخت بستری در این مرکز، در حال حاضر شش تخت آماده پذیرش بیماران در این بخش است.

رییس بیمارستان‌های شهرضا با بیان اینکه در امسال دو پزشک متخصص چشم و مغز و اعصاب به کادر درمانی این بیمارستان اضافه شد، اظهار کرد: فعلا خدمات طب فیزیکی و روانپزشکی هم در بیمارستان شهرضا ارایه می‌شود؛ بیماران می‌توانند تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار ریال از خدمات طب فیزیکی در این بیمارستان استفاده کنند.

مهری با اشاره به ساخت پنج مرکز غربالگری سرطان در استان، گفت: یکی از این مراکز در شهرستان شهرضا ساخته می‌شود.

کد خبر 339855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.