برق هیچ کارخانه‌ای به خاطر بدهی قطع نشده است

شهرضا - رییس اداره برق شهرضا گفت: در سال ۹۶ تلاش کردیم برای حمایت از تولید و اشتغال شهرستان، برق هیچ کارخانه‌ای به خاطر بدهی قطع نشود.

مجتبی باقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: مشترکان خانگی شرکت توزیع برق شهرضا ۷۹ درصد مشترکان را شامل می‌شوند در حالی که ۲۰ درصد برق مصرفی و ۲۲ درصد فروش ریالی برق در شهرستان نیز در این بخش انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بخش صنعتی ۱.۵ درصد مشترکان، ۳۴ درصد برق مصرفی و ۴۴ درصد فروش ریال برق را شامل می‌شوند.

رییس اداره برق شهرضا با بیان اینکه بخش کشاورزی ۱.۷ درصد از مشترکان را شامل می‌شود، تصریح کرد: این بخش ۱۱ درصد فروش ریالی را تأمین و ۳۳ درصد برق شهرستان را نیز مصرف می‌کند.

باقی گفت: ادارات و نهادهای عمومی شهرستان دو درصد مجموع مشترکان را شامل می‌شوند، اما هشت درصد برق مصرفی متعلق به آنان است و پنج درصد فروش ریال برق را نیز تأمین می‌کنند.

وی اضافه کرد: در بخش‌های خانگی و تجاری تا ۹۰ درصد مطالبات شرکت برق وصول شده است، اما این مقدار در بخش ادارات تنها ۴۰ درصد بوده است.

رییس اداره برق شهرضا گفت: در سال ۹۶ تلاش کردیم برای حمایت از تولید و اشتغال شهرستان، برق هیچ کارخانه‌ای به خاطر بدهی قطع نشود.

باقی تصریح کرد: بعضی از واحدهای صنعتی تعطیل شده هم بدهی‌هایی به شرکت برق دارند که منتظر بازگشایی آن‌ها هستیم تا در این باره به توافق برسیم.

کد خبر 339854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.