خیابان‌های شهر یکپارچه خط‌کشی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خط کشی معابر و شبکه بزرگراهی شهر هم اکنون در حال انجام است و تا ۲۹ اسفندماه به اتمام می‌رسد تا خیابان‌های شهر با ظاهری جدید و آراسته به استقبال نوروز برود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی اظهار کرد: عملیات خط‌کشی خیابانها و بلوارها یکی از مهمترین علائم ترافیکی است که در روانسازی و کاهش تصادفات تاثیر گذار است.

وی افزود: خط کشی معابر و شبکه بزرگراهی شهر هم اکنون در حال انجام است و تا ۲۹ اسفندماه به اتمام می‌رسد تا خیابان‌های شهر با ظاهری جدید و آراسته به استقبال نوروز برود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد خط کشی های شهر به جهت حرکت شهروندان روی خطوط و حرکات مارپیچ دچار سیاه‌شدگی و در نهایت محو خط کشی‌های خیابان می‌شود.

صلواتی از شهروندان درخواست کرد: تا حد امکان بین خطوط حرکت کنند، زیرا حرکت بین خطوط علاوه بر قانونمندی شهر، نظم خوب، حرکت ایمن، افزایش حجم عبور در خیابان و تسهیل عبور از خیابان و همچنین ماندگاری خطوط را ایجاد می‌کند.

صلواتی اظهار امیدواری کرد: شهروندان با رعایت حرکت بین خطوط در خیابان‌ها سفری ایمن با نظم بهتری را داشته باشند تا شاهد خط‌کشی‌های ماندگارتر در سطح شهر باشیم.

کد خبر 339844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.