اکران نوروزی برترین فیلم‌های کوتاه سال ۹۶

آثار پرافتخار فیلم کوتاه کشور، در اکران نوروزی گروه هنر و تجربه به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فیدان، این فیلم‌ها، پنج‌شنبه ۹ فروردین‌ماه سال ۹۷، در اکران نوروزی گروه هنر و تجربه در سینماهای این گروه سینمایی در تهران و شهرستان‌ها به نمایش درمی‌آیند.

فیلم‌های کوتاه «حیوان» (بهرام و بهمن ارک)، «وقت ناهار» (علیرضا قاسمی)، «شب تولد» (امید شمس)، «هنوز نه» (آرین وزیر دفتری) و «روتوش» (کاوه مظاهری)، پنج فیلم کوتاهی هستند که در اکران نوروزی فیلم‌های کوتاه گروه هنر و تجربه اکران می‌شوند.

این پنج فیلم، از موفق‌ترین فیلمهای کوتاه در دو سال اخیر در زمینه ی کسب موفقیتهای داخلی و خارجی هستند و برآیندی قابل‌قبول از جامعه پویا و جدی فیلم کوتاه ایران به مخاطبان ارائه می‌دهند.

از هفته دوم فروردین ۹۷ این فیلمها در قالب یک سئانس ۹۰ دقیقهای در سینماهای گروه هنر و تجربه در سراسر ایران اکران میشوند و بر اساس ساختار نمایش گروه هنر و تجربه، در صورت استقبال مخاطبان از این فیلم‌ها، دفعات و تعداد سالن‌های نمایش آن افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایمنا، محل نمایش فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در اصفهان، سینما سوره واقع در خیابان آمادگاه است که هرروز در چهار سئانس ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱، به اکران فیلم‌های این گروه سینمایی می‌پردازد.

کد خبر 339837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.