فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان از فعالیت سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در ایام نوروز در سه شیفت و به منظور پاسخگویی سریع و رفع مشکلات شهروندان و مسافران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ایمان حجتی اظهارکرد: سامانه تلفنی ۱۳۷ یکی از ابزارهای شبکه اطلاع رسانی شهر است که در ایام نوروز، با شعار " پاسخگوی همیشه بیدار " آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی است تا مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، بتوانند سفر و ایام خوشی در اصفهان داشته باشند.

وی اضافه کرد: امسال در مکان‌های گردشگر پذیر شهر، کتابچه‌ها و بروشورهای ویژه گردشگران خارجی توزیع خواهد شد، همچنین سامانه ۱۳۷ به صورت چند زبانه و در ایام نوروز به طور ویژه فعال خواهد بود و می‌تواند پاسخگوی سوالات گردشگران خارجی باشد.

وی ربات تلگرامی «به اصفهان رو» را امکان جدید شهرداری برای اطلاع رسانی به گردشگران عنوان کرد و گفت: این ربات تلگرامی شامل اطلاعاتی همچون آدرس محل‌های اقامتی و مسیریابی است، البته افراد می توانند از طریق سامانه‌های دیگر همچون خبرگزاری ایمنا، درگاه الکترونیکی یا همان پرتال اصفهان، رادیو شهر و سایر سامانه‌هایی که در دفترچه‌های راهنما معرفی شده است، نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان تأکید کرد: در ایام نوروز همه ظرفیت‌های رسانه ای شهر برای اطلاع رسانی به گردشگران به کار گرفته می شود.

کد خبر 339804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.