مهرعلیزاده: تکمیل خط یک مترو نتیجه عزم ویژه مدیران شهری است

استاندار اصفهان گفت: خط دو و سه مترو به چندین بخش تقسیم بندی و اجرای آن به بخش خصوصی واگذار تا به صورت همزمان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده ظهر امروز (یکشنبه) در آیین بهره برداری آزمایشی از آخرین فاز خط یک مترو از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار  اصفهان تشکر کرد و گفت: مدیریت شهری اصفهان به جد در شهر فعالیت می‌کند که نتیجه آن تحقق وعده تکمیل خط یک مترو است که خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی انجام شد.

وی با بیان اینکه تکمیل خط یک و راه اندازی ایستگاه ها با وجود همه مشکلات مالی نتیجه یک عزم ویژه در اصفهان بود، افزود: اگر عزم و اراده باشد ۱۷ سال فعالیت در مدت زمان کوتاهی خلاصه می‌شود که خوشبختانه این عزم در شهردار و شورای شهر وجود دارد در مقابل نیز اگر این عزم نباشد بیش از ۷۰ سال هم نمی‌توان فعالیت‌ها را به نتیجه رساند.

استاندار اصفهان ادامه داد: مدیران شهری اصفهان با مسیر این راه آشنا هستند و فعالیت‌ها را تقسیم بندی کردند و طرح‌های خوبی ارایه تا در اسرع وقت این مهم به نتیجه برسد.

مهرعلیزاده گفت: خط دو و سه مترو به چندین بخش تقسیم بندی شود و اجرای آن به بخش خصوصی واگذار تا به صورت همزمان اجرایی شود در این راه سرمایه، دانش و نیروی انسانی وجود دارد و باید تنها به دنبال پیدا کردن سرمایه و آوردن آن در کنار پروژه ها بود که خوشبختانه شهردار و اعضای شورای شهر این توانایی را دارند.

شهرداری دیدگاه های محدود کننده را مدنظر قرار ندهد

وی با بیان اینکه استانداری اصفهان نیز از مدیریت شهری حمایت خواهد کرد تا پروژه مترو را در مدت زمان کوتاهی اجرایی کنند، گفت: با تقسیم کار به طور حتم می توان فعالیت ها را سریع تر انجام داد، در این مسیر می توان از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده کنیم، البته نمی‌گویم در همه مسایل به سمت سرمایه گذاری خارجی حرکت کنیم، اما در مواقعی که نیاز است باید از این ظرفیت استفاده کرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: قطار شهری در بهبود وضعیت زیست محیطی و آلودگی هوا و صرفه جویی در زمان و مصرف بنزین کمک کننده است، بنابراین برای ایجاد آرامش و تامین معیشت شهروندان باید این وسیله نقلیه سریعتر راه اندازی و در اختیار مردم قرار گیرد.

مهرعلیزاده ضمن تبریک سال نو به شورای شهر و شهردار توصیه کرد: در این روزها که برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می شویم باید هر چه بیشتر در جهت ایجاد نشاط اجتماعی، نشاندن لبخند بر لب مردم قدم برداریم تا آنان همزمان با رشد و نمو طبیعت از لحظات زندگی لذت ببرند.

 وی تاکید کرد: در این راه مدیریت شهری برخی دیدگاه ها که محدودیت ایجاد می‌کند را مد نظر قرار ندهند و در جهت ایجاد نشاط اجتماعی اقدام و راحتی مردم را فراهم کنند، البته این اقدامات در چارچوب قانون و شرع است و هیچ چیز غیر از این نیست، بنابراین نباید علایق فردی را حاکم کرد و بر آنچه که وظایف قانونی و شرعی خود است، عمل نمود.

کد خبر 339796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.